Online prijava

Siguran i jednostavan način da odmah rezervirate svoje sudjelovanje na događaju
Ovaj web obrazac u skladu je s GDPR-om. Vaši su podaci zaštićeni!



Uplatitelj / prijavitelj


Sudionici
Pročitao/la sam, razumijem i u cijelosti prihvaćam OPĆE ODREDBE I UVJETE
OPĆE ODREDBE

Opći uvjeti sudjelovanja pravila su koja uređuju odnose između Organizatora i Sudionika.

„JUMPIT FORUM ’21: PROJECTS REINVENTED“, skraćeno „JumpIT“ konferencijski je događaj koji se organizira u svrhu okupljanja i razmjene informacija, znanja, iskustava i dostignuća s područja upravljanja projektima, te poslovanja generalno (u daljnjem tekstu: Događaj).

ORGANIZATOR KTC International društvo s ograničenom odgovornošću sa sjedištem na adresi: 1161 Nador utca 53, u Budimpešti, Mađarska, EU je organizator događaja (u daljnjem tekstu: Organizator). Tvrtka je registrirana 2003. godine, u dobrom je stanju i evidentirana u EU PDV sustavu brojem: HU21571499.

SUDIONICI su osobe koje su u cijelosti uplatile iznos kotizacije, izlagači, govornici, sponzori, medijski pokrovitelji, akreditirani predstavnici medija, novinari i drugi gosti (u daljnjem tekstu: Sudionici).


1. PRIJAVA
Prijava predstavlja pravno obvezujući kupoprodajni ugovor između Organizatora i Sudionika, obostrano prihvaćen i zaključen u dobroj vjeri.
Prijava na Događaj izvodi se ispunjavanja online prijavnice na ovoj web stranici ili putem e-maila: register@jumpitforum.com.
Tijekom svake prijave na bilo koji navedeni način prijave, potrebno je unijeti sljedeće podatke:
Ime i prezime sudionika, te podatke o uplatitelju / prijavitelju za Događaj: naziv tvrtke, adresa, OIB, telefon, e-mail. Svi podaci su obavezni. Detaljnije pojašnjenje o zaštiti osobnih podataka pronađite u točki 6.

2. KOTIZACIJA:
Cijena za Događaj izražena je po osobi i obuhvaća dvodnevno sudjelovanje, uključujući ručak i piće, osvježenje i zakusku tijekom pauza za kavu, te sve programske materijale. Iznos kotizacije ovisi o datumu prijave, a sukladno cijenama objavljenim u na internetskoj stranici Događaja, www.jumpitforum.com.

3. RAČUN I UVJETI PLAĆANJA:
Nakon primitka prijave, Sudionik će dobiti račun na istu e-mail adresu sa koje je Organizator zaprimio prijavu. Rok plaćanja je 5 (pet) radnih dana od dana izdavanja računa. Uplaćena kotizacija osnovni je preduvjet je za sudjelovanje. Prijava je konačna nakon primitka uplaćene kotizacije. Organizator zadržava pravo odbiti prijavu ukoliko uplata ne bude primljena na vrijeme. Organizator je inozemna tvrtka, shodno tome ne obračunava hrvatski PDV. Sve cijene su ukupne i finalne cijene kotizacija i izražene su u eurima (€). Sva plaćanja moraju se izvršiti u eurima (€).

4. AKREDITACIJA:
Vrijedi isključivo za osobu čije se ime nalazi na njoj. Zabranjeno je neovlašteno korištenje akreditacije. Ukoliko netko neovlašteno koristi akreditaciju, ona će mu biti oduzeta i osoba će biti udaljena s Događaja. Ulazak u bilo koji prostor Događaja bez autorizirane akreditacije nije moguć.

5. SUDJELOVANJE:
Organizator zadržava pravo izmjene programskog sadržaja, datuma i mjesta održavanja Događaja.
Organizator zadržava pravo otkazati događaj u slučaju nepredvidljivih okolnosti ili više sile (poput Covid19 pandemije).

Ukoliko je do otkazivanja došlo zbog nepredvidljivih okolnosti ili više sile, sudionik nema pravo na povrat uplaćenog iznosa, djelomični povrat uplaćenog iznosa ili alternativnu ponudu. Prijava sudjelovanja vrijedi za novi termin. Sudionik ove okolnosti razumije, prihvaća i neće tražiti naknadu putnih troškova ili štete od Organizatora.

U slučaju da Organizator trajno otkaže događaj, iz bilo kojih razloga (uključujući i višu silu) i pod uvjetom da događaj nije odgođen za kasniji datum, niti je spojen s drugim događajem, Sudionik će dobiti kreditni „voucher“ za iznos uplaćene kotizacije. Takav „voucher“ vrijedi do 2 (dvije) godine i može se iskoristiti za bilo koji drugi događaj koji Organizator organizira. Sudionik može besplatno prenijeti sudjelovanje na drugu osobu iz iste tvrtke, o čemu je dužan pismeno obavijestiti Organizatora.

Prijavom na Događaj, Sudionik daje eksplicitnu suglasnost da Organizator smije koristiti sadržaj, proizvode, fotografije i druge vizuale, videozapis, te logotip tvrtke sudionika za promotivne svrhe Događaja i drugih konferencija, seminara i okupljanja koje Organizator organizira. Sudionik razumije i prihvaća da nema pravo zahtijevati naknadu, honorar ili bilo kakvu vrst apanaže od strane Organizatora za pojavljivanje u promotivnom videozapisu Događaja.

Organizator ne snosi odgovornost za eventualno izgubljene ili oštećene stvari ili predmete u vlasništvu Sudionika.

6. KORIŠTENJE I ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA:
Upravitelj zbirkom osobnih podataka prikupljenih u okviru prijava na Događaj ili na neki drugi način u okviru Događaja je Organizator koji se obvezuje pažljivo pohraniti sve osobne podatke navedene u prijavnici te ih koristiti u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka u svrhu za koju su pribavljeni i neće ih proslijediti trećim osobama.

7. PRIMJENA I USKLAĐENOST GDPR:

Ovi opći uvjeti formulirani su sukladno odredbama Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR).

Ažurirano 01.06.2021. godine.

FAQ (često postavljana pitanja)

detalji u nastavku dole


Nakon što ste uspješno poslali svoju prijavu, potvrdit ćemo vašu registraciju i poslati vam račun putem e-maila, najkasnije u roku od 2 radna dana.

Možete, ali ipak molimo vas da ime(na) sudionika pošaljete što prije, zbog izrade akreditacija. Ime(na) sudionika trebate poslati najkasnije 5 radnih dana prije početka konferencije. Također, možete izvršiti promjene u bilo kojem trenutku, čak i na sam dan događaja. U tom slučaju akreditaciju/e izrađujemo besplatno na licu mjesta.
U slučaju prijave bez imena, u polja „ime“ i „prezime“ upišite „TBA“.

NE, jer uplaćena je kotizacija osnovni uvjet za sudjelovanje.

Molimo vas da pažljivo pročitate gore navedene opće odredbe i uvjete prije slanja prijave.

DA, zamjena sudionika je mogućna bilo kada, čak i na dan konferencije. U tom slučaju akreditaciju izrađujemo besplatno na licu mjesta.

U načelu ne, jer je program konferencije zamišljen kao jedinstvena logička cjelina, gdje se dnevni red drugog dana nadovezuje na program prvog dana. U slučaju bolesti, nužde ili drugih nepredviđenih okolnosti zamjena je moguća.

Imate dvije opcije:

1. Pošaljite imena sudionika putem ove online prijave.

2. Pošaljite prijavu ili upit na register@jumpitforum.com i mi ćemo vam pomoći da vaše ljude prijavite i iskoristite popust za grupnu prijavu. Molimo vas da upit pošaljete na engleskom jeziku.

Pošaljite nam mail na register@jumpitforum.com ili se javite telefonom na +36 30 919 8980 (Viber i WhatsUp na istom broju).