Preuzimanje akreditacija i trakica na reg-desk pultu neposredno ispred ulaza u glavnu konferencijsku dvoranu.
Tijekom 2021. godine svi smo se još uvijek tek „privikavali“ na poslovanje u uvjetima globalne pandemije, međutim danas se fokus pomjerio sa „kako nadvladati pandemiju“ ka „kako živjeti i raditi u novom normalnom“. To je centralna tema ovogodišnjeg JumpIT Foruma.
Nastavljajući dobru praksu započetu na JumpIT-u 2021., i ove godine demonstriramo najbolje prakse, poslovne uspjehe (i po koji neuspjeh), te dajemo viziju za uspješno poslovanje i vođenje projekata u periodu koji nas očekuje, sa fokusom na:
► Kakvo je stanje na tržištu ICT i digitalnih usluga danas u Hrvatskoj
► Što je poslovni „outlook“ za IT, telekomunikacijski i bankovno-financijski sektor u narednih 12 mjeseci
► Zašto smo danas poslovno jači, pametniji i bolje pozicionirani na tržištu u odnosu na isti period prošle godine
► Kako ćemo voditi buduće projekte i programe, operacije i poslovanje u cijelosti
► Kako smo vodili projekte u posljednjih godinu dana i:
✓ Što smo iz toga naučili
✓ Koji su nam bili najveći izazovi i kako smo ih riješili
✓ Kakva smo iskustva stekli
✓ Koje smo najbolje prakse razvili
I ove godine, konkretnim primjerima iz prakse, JumpIT želi sudionicima predstaviti stvarna iskustva kroz koje su Hrvatske tvrtke prolazile tijekom protekle godine, njihove izazove i rješenja.
Oprobani uspješni format konferencije ostaje nepromijenjen – plenarno sudjelovanje tijekom oba dana:
► Key-note
► Panel poslovnih Lidera
► Panel voditelja PMO
► Panel Product Managera i Product Ownera
► Panel voditelja Poslovne Analize (BA)
► Korporativne „case-study“ prezentacije primjera iz prakse
JumpIT '22: THE NEW "NEW NORMAL" namijenjen je svim igračima u IT industriji, telekom, te bankovnom i financijskom sektoru. Od programera, članova scrum timova, preko poslovnih analitičara i voditelja projekata do izvršnih direktora; konferencija predstavlja jedinstvenu priliku čuti priče o uspjehu (i neuspjehu), naučiti o novim rješenjima i platformama, dobiti vrijedne informacije o trenutnom ekonomskom stanju i steći uvid u buduće poslovne trendove. Služi kao platforma za umrežavanje i sudjelovanje u raspravama i Q&A sesijama s više od 20 govornika, kao i brojnim sudionicima, te raznim sponzorima i izlagačima.
Kao i prethodnih godina (prije Covid19 pandemije), opća atmosfera foruma i sjajna lokacija i osoblje, osigurat će da i ove godine nešto korisno čujete i naučite, družite se sa kolegama iz struke, imate mogućnost aktivnog sudjelovanja i naravno dobro se zabavite, uz vrhunsku ponudu hrane i pića hotela Antunović.
Cilj konferencije je pomoći sudionicima u odabiru najboljih praksi, alata i tehnika za svoju organizaciju i vlastitu ulogu.
Nitko nema odgovore na sva pitanja, probleme, izazove i nove poslovne paradigme nastale uslijed i nakon covid19 pandemije, ali svi govornici imaju brojna iskustva i sada već oformljene prakse u vođenju projekata i poslovanja generalno, u protekle 2+ godine. To je ono što svakoga zanima i ovu konferenciju čini posve jedinstvenom u Hrvatskoj sada.
Prvenstveno svi oni koji su izravno ili indirektno involvirani u vođenje projekata, razvoj i implementaciju poslovne strategije, te optimizaciju i prioritizaciju projektnih portfelja kroz brojne PMO aktivnosti, konkretno:
· Voditelji projekata
· Senior PM-ovi i Program menadžeri
· Direktori i voditelji projektnih ureda (PMO)
· Članovi projektnih, scrum i DevOps timova
· Product Owneri i product menadžeri
· Poslovni analitičari
· Direktori informatike (CIO / CTO)
· Direktori operacija (COO)
· Izvršni direktori i članovi uprave
· Ostali senior menadžeri i strukovni profesionalci iz svijeta IT-a, telekomunikacija i bankovnog/financijskog sektora.
· Novinari i drugi predstavnici medija
Prvi dan foruma, nakon key-note predavanja, započinje panelom Poslovnih Lidera Hrvatske. Govornici su, logično, predsjednici i članovi uprava. Nakon toga slijede pojedinačne prezentacije u „ted-talk“ stilu, iskustva iz prakse u posljednjih godinu dana. Prvi dan završavamoProduct Management Talk panelom, gdje su nam gosti Product Manageri.
Drugi dan foruma počinje PMO Talk panelom voditelja PMO, na kojem sudjeluju direktori/menadžeri projektnih ureda. U nastavku slijede pojedinačne prezentacije, isto kao i tijekom prvog dana. Forum završavamo BA Talk panelom voditelja poslovne analize.
Najveći broj predavanja (13 od ukupno 14) dolazi od strane ljudi koji su na razini senior menadžera, voditelja odjela ili izvršnog direktora.
redoslijedom nastupa
Sveučilišni profesor
ICT ekspert
Liderski mentor
Moderator foruma
Predsjednik uprave
Span
CEO
Astra poslovni inženjerig
Predsjednik uprave
Poslovna inteligencija
Predsjednik uprave
Hrvatska pošta
Predsjednik uprave
SV Group
Vidas Komunikacije
Moderator panela
Senior Program Manager
Erste Digital (AT)
Program direktor
Croatia osiguranje d.d.
Voditelj PMO
Infobip
Product Manager
Span
Direktor PMO
Q Agency
Senior Program Manager
Combis
Voditelj PMO
Comping
Voditelj PMO
Savvy Business Engineering
Voditelj ORG & PMO
Hrvatska poštanska banka
PM Trener, Mentor & Coach
Moderator panela
Product Manager
Asseco SEE
Senior Principal Product Manager
Oracle
Direktor isporuke proizvoda
Poslovna Inteligencija
Direktor
ZIH
Moderator panela
Osnivač i direktor
Infosit
Voditelj PMO
King ICT
Direktorica DWH/BI i analitike
Atlantic Grupa
Direktor isporuke
Amodo
Rukovoditeljica područja za ePoslovanje
Ericsson Nikola Tesla d.d.
Voditelj poslovne analize (BA)
Undabot
Tribe Scrum Master
Hrvatski Telekom
Voditelj odjela poslovne analize
Hrvatska poštanska banka
Rukovoditelj korporativnog razvoja
Atlantic Grupa
Predsjednik
IIBA Hrvatska
Senior BA
King ICT
BA konzultant i trener ꟾ Product Manager
Moderator panela
Program konferencije započinje „key-note“ predavanjem, koje je uvod u panel diskusiju. U nastavku slijede „case-study“ prezentacije primjera iz prakse u proteklih godinu dana o poslovanju, zanimljivim projektima, poslovnim uspjesima, razvoju proizvoda i puno toga još.
Preuzimanje akreditacija i trakica na reg-desk pultu neposredno ispred ulaza u glavnu konferencijsku dvoranu.
Tko vodi show?
Fran Mikuličić
Fran Mikuličić poznati je hrvatski poslovni konzultant. Svoj MBA završio je u USA na sveučilištu Vanderbilt i preko 15 godina mentor je u području Leadershipa i razvoja menadžera, u Hrvatskoj i regiji. Kao govornik i moderator vrlo je provokativan i bez dlake na jeziku, a publici uvijek osigura dobivanje ključnih informacija i odgovora.
dr. sc. Dražen Lučić
Dražen Lučić je svoje znanstvene titule stekao na Fakultetu elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu. Dodatno se školovao za korporativno upravljanje, za članove nadzornih i upravnih odbora. Nakon preko 20 godina provedenih radeći uglavnom na rukovodećim položajima u tvrtki „Ericsson“, većinom u državama Zapadne Europe, vratio se u Hrvatsku, gdje je deset godina radio u Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti (HAKOM), prvo kao ravnatelj, a onda kao predsjednik Vijeća. Od 2019. radi u Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK) kao voditelj Odjela za informacijske sigurnosti. Između ostalog, bio je član uprave BEREC-a, europskog regulatornog tijela za elektroničke komunikacije (2013. – 2018.), Nacionalnog vijeća za digitalno gospodarstvo (2014. – 2018.) i Nacionalnog vijeća za kibernetičku sigurnost (2016. – 2018.). Certificiran je interni auditor za kibernetičku sigurnost operatora ključnih usluga i davatelja digitalnih usluga. Član je Hrvatske udruge menadžera sigurnosti (HUMS). Stariji je član (Senior Member) IEEE.
Panelisti:
Nikola Dujmović ∙ Predsjednik uprave ∙ SpanModerator:
Domagoj Vidas ∙ Direktor ∙ Vidas komunikacije
Pauza za kavu odlična je prilika za druženje sa sudionicima i prokomentirati utiske o govornicima i prezentacijama koje su vam se najviše svidjele, te posjet sponzorskim štandovima.
Lokacija: Prostor ispred glavne konferencijske dvorane
Rezime:
Mnoge organizacije počinju implementirati Agile kopirajući poznati „Spotify model“ (proizvodni timovi, scrum, sprintovi,...) i implementirajući ga u krutom Waterfall pristupu (plan, milestones, ...). Postoji li bolji način? Prošle godine sam predstavio kako zeznuti Agile. Sada, da vidimo kako bismo to mogli popraviti.
Ključne poruke („take-aways“):
1. Ako Agile nije samo na Scrum, Jira i Miro - što je onda?
2. Ako je Agile način razmišljanja - kako „implementirati“ novi način razmišljanja (bez lobotomije)?
3. Kako možete reći da ste „agilni“, bez da kažete da ste agilni?
Govornik: Davor Gašparac · Senior Program Manager · Erste Group IT International / Erste Digital
Fokus prezentacije:
► Čemu Infobip zahvaljuje uspjeh i gdje se nalazi danas na svjetskoj karti?
► Kakvu ulogu imaju isporuke projekata i koja očekivanja Infobip postavlja obzirom
na poziciju svjetskog vođe?
► Na koji način Infobip projektna metodologija odgovara na ta pitanja??
Rezime:
„CPaaS je postao jedan od najvrjednijih alata u komunikacijskom poslovnom okruženju i
kao rezultat toga postao je važna rastuća industrija. Infobip je predan tome da bude
ispred promjenjivih trendova na tržištu i nastavlja dodavati nove mogućnosti kako bi
osigurao da Infobip klijenti dobiju proizvode koji su im potrebni za današnje i sutrašnje
digitalno doba.”
Infobip Saas proizvodi sa Cpaas komunikacijom i klijentskim integracijama osim velikog
volumena, predstavljaju izazov u projektnim implementacijama za Profesionalne usluge.
Doći na vrh i zadržati tu poziciju, predstavlja dodatni pritisak na usavršavanje svakog
djelića pripreme i isporuka projekta, projektnog upravljanja i izgradnje korisnikovog
iskustva. Kako odgovaramo tim izazovima? Hvatamo li ili pratimo svjetske projektne
trendove? Postavljamo li nove okvire, prosudite sami.
Ključne poruke („take-aways“):
1. Infobip je svjetski lider u segmentu komunikacijskih platformi kao usluga (Cpaas) i
inovator
2. Doći i biti na vrhu, postavlja izazov za pružanje Profesionalnih usluga i isporuke
velikog volumena projekata diljem svijeta
3. Ako još niste, vrijeme je da pokrenete standardizaciju i automatizaciju upravljanja
projektnih isporuka
4. Projektni pristup više nije dovoljan
Govornik: BIgor Stojančević · Voditelj Services PMO · Infobip
Fokus prezentacije:
Pojasniti kako vodimo transformacijski program u Croatia osiguranju koji se sastoji od nekoliko projekata sa različitim ciljevima pojedinačno, ali zajedničkim ciljem ukupno i to tijekom pandemije
Rezime:
Iskustva rada na programu u zadnje 2 godine sa osvrtom na dobre i loše strane takvih programa kao i utjecaj pandemije. Ideja je pojasniti koliko se toga moglo planirati i kako se sve promijenilo od originalnog plana i koliko je dinamično zbog utjecaja pandemije jer članovi tima se nalaze u nekoliko zemalja sa različitom kulturom ali i različitom dinamikom pandemije.
Ključne poruke („take-aways“):
1. Dobrim planiranjem moguće je orkestrirati više različitih projekata
2. Kompleksi programi traže plan, ali i fleksibilnost tijekom realizacije
3. Ljudi ljudi ljudi
Govornik: Ivančica Kraljević Bačlija · Program direktor · Croatia osiguranje d.d.
Izvrsna prilika za neobavezni razgovor s govornicima i kolegama. Ručak će se služiti u glavnom hotelskom restoranu, uz razne specijalitete tradicionalne hrvatske i međunarodne kuhinje.
Lokacija: Restoran Argante na prvom katu
Rezime:
Je li „Big Quit“ neizbježan? Je li prekasno za početi gledati naprijed i pripremati se za udar? Možemo li trenutnu situaciju iskoristiti kao priliku za rast? Kako osiguravamo da projektni tim doista bude tim u svakom mogućem smislu i koja je naša priča iza rasta od 3 PM-a do 20 PM-a, u samo 20 mjeseci bez ijednog odlaska? Pridružite nam se 28. rujna kako biste saznali više!
Ključne poruke („take-aways“):
1. Must-haves: Vizija, Podrška uprave, Zapošljavanje prilagođeno svrsi, Onaj koji jede posljednji, Mentorska struktura i stalna edukacija, Praćenje zadovoljstva i povjerenja, (QOOL) Benefiti
2. Ako niste spremni za veliku investiciju, niste spremni imati zadovoljne ljude
3. Sretni ljudi, profitabilne tvrtke!
Govornik: Goran Posilović · Direktor PMO · Q Agency
Rezime:
Na prezentaciji „Product Management: Od koda do proizvoda“, kroz radni dan Product Managera prikazati će se kompleksnost razvoja proizvoda od devleopomenta do marketinga te koje sve uloge Product Manager zauzima u horizontalnoj i vertikalnoj suradnji sa različitim timovima u svrhu plasiranja proizvoda na tržište.
Ključne poruke („take-aways“):
1. Kompleksnost razvoja proizvoda
2. Slušanje korisnika i lifecycle proizvoda
3. Project Management vs. Product Management
Govornik: Valentina Mihovec Ramljak · Product Manager · Span
Rezime:
Upravljanje timovima iz daljine je postao standard upravljanja projektima, ali ne funkcionira uvijek jer pokušavamo pribjeći starim obrascima ponašanja ili upravljanja što više nije moguće. Prođimo zajedno uz neke praktične pristupe, greške i obrasce koji se pojavljuju i sa kojim posljedicama. I konačno pitanje kao i uvijek je… Da li je agilnost isto što i anarhija te da li se odgovor na to pitanje podrazumijeva.
Ključne poruke („take-aways“):
1. Samoorganizacija i samodisciplina su kritični
2. Management by walking ne funkcionira
3. Micromanagement je OPASAN
Govornik: Nenad Marjanović · Senior Program Manager · Combis
Pauza za kavu odlična je prilika za druženje sa sudionicima i prokomentirati utiske o govornicima i prezentacijama koje su vam se najviše svidjele, te posjet sponzorskim štandovima.
Lokacija: Prostor ispred glavne konferencijske dvorane
Panelisti:
Mario Marić ∙ Product Manager ∙ Asseco SEEModerator:
Silvana Tomić Rotim, PhD ∙ ZIHNastavak konferencije 29.09. u 9 ujutro.
Tko vodi show?
Fran Mikuličić
Fran Mikuličić poznati je hrvatski poslovni konzultant. Svoj MBA završio je u USA na sveučilištu Vanderbilt i preko 15 godina mentor je u području Leadershipa i razvoja menadžera, u Hrvatskoj i regiji. Kao govornik i moderator vrlo je provokativan i bez dlake na jeziku, a publici uvijek osigura dobivanje ključnih informacija i odgovora.
Panelisti:
Nikolina Čujko ∙ Voditelj PMO ∙ CompingModerator:
Tatjana Kotarski ∙ pm4you
Govornik: Goran Mrvoš · Osnivač i direktor · Infosit
Pauza za kavu odlična je prilika za druženje sa sudionicima i prokomentirati utiske o govornicima i prezentacijama koje su vam se najviše svidjele, te posjet sponzorskim štandovima.
Lokacija: Prostor ispred glavne konferencijske dvorane
Rezime:
U kriznim pandemijskim mjesecima mnogo toga u našim navikama se promijenilo. Kako u privatnim tako i u poslovnim. Posljedice nekih od njih osjećaju se još uvijek. Neke stvari sada radimo mnogo bolje, brže i kvalitetnije ali na nekima smo „pali“ i one nam pričinjavaju probleme.
Kako su se kroz pandemiju transformirali veliki IT projekti? Da li se PMO uspio prilagoditi novonastaloj situaciji? Kako se promijenio posao i život PM-a i članova projektnog tima?
Što nas čeka u budućnosti i da li smo sada spremniji za iste i slične izazove? Sada, nakon 2 godine možemo reći da smo na ovom slučaju puno naučili i kroz ovo izlaganje pokušati ćemo Vam prezentirati naučeno uz iskustvenu notu.
Ključne poruke („take-aways“):
1. Transformacija velikih IT projekata u kriznom vremenu
2. Spremnost PMO-a na brze promjene
3. PMO - kako se nositi sa izazovima budućnosti
Govornik: Mario Brdarić · Voditelj PMO · King ICT
Rezime:
Na prošlogodišnjem Jump IT forumu održali smo prezentaciju naziva "Naša iskustva: kako smo radili i što smo naučili u neobičnim vremenima". Na ovogodišnjoj konferenciji želimo podijeliti kako radimo u trenutnim uvjetima, koje dobre prakse smo usvojili u svakodnevnom poslovanju ali i koji su naši izazovi.
Ključne poruke („take-aways“):
1. Važnost fleksibilnosti i konstantne prilagodbe
2. Važnost brige o ljudima
3. Važnost komunikacije
Govornik: Maja Vekić Vedrina · Direktorica DWH/BI i analitike · Atlantic Grupa
Rezime:
Tehnološka inovacija koja ostavlja globalni trag? Moguće ili ne napraviti to iz Hrvatske? Koje barijere nas tu očekuju zato što smo na malom domaćem tržištu? Odgovori na ta pitanja i još mnoga druga u prezentaciji koja će predstaviti kako je Amodo, prvi hrvatski insurtech zauzeo svoje mjesto na globalnom tržištu razvijajući vlastiti tehnološki product, koristeći telematiku, data science i domaći mentalni kapital i pokazati da globalni trag se može ostaviti unatoč svim preprekama koje nalazimo u našem okruženju.
Ključne poruke („take-aways“):
1. Finding the right wave
2. InsurTech
3. Doomed to Fail?
Govornik: Ranko Budimir · Direktor isporuke · Amodo
Izvrsna prilika za neobavezni razgovor s govornicima i kolegama. Ručak će se služiti u glavnom hotelskom restoranu, uz razne specijalitete tradicionalne hrvatske i međunarodne kuhinje.
Lokacija: Restoran Argante na prvom katu
Rezime:
Birokracija, papirologija, čekanje u redovima, zatvaranje šaltera baš onda kad ste vi sljedeći na redu… Koronavirus, pandemija, izolacija… Sve skupa zvuči kao niz riječi koje same po sebi vuku pomalo negativan kontekst, no ovo je prezentacija o tome da je COVID-19 ubrzao proces digitalne transformacije javne uprave i donio birokraciji pozitivne promjene te kako se kompanija Ericsson Nikola Tesla d.d. morala i sama prilagoditi da bi spremno odgovorila na ove izazove, ali i prilike.
Za pojedine iskorake u digitalnom smjeru u javnoj upravi često su bile potrebne godine. Ponekad je sporost bila uvjetovana prilagodbom zakonske regulative, ali je često uzrok u nesklonosti za promjenama u odnosu na trenutni, tradicionalni način rada. Poslušajte kako izvanredne situacije mogu doprinijeti i sve nas osvijestiti da na drugi način promišljamo o stvarima na koje prije nismo obraćali pažnju.
Ključne poruke („take-aways“):
1. Covid-19 je ubrzao digitalnu transformaciju
2. Svaka situacija pa čak i ona izvanredna je prilika za nešto novo
3. Održavanje motivacije zaposlenika u izvanrednim okolnostima je ključno za poslovni uspjeh
Govornik: Jelena Jurišić · Rukovoditeljica područja za ePoslovanje · Ericsson Nikola Tesla d.d.
Rezime:
U ovoj prezentaciji ćemo dati novo (pozitivno) značenje pretpostavkama. Iako pretpostavke generalno imaju losu reputaciju („assumptions make an a** out of you and me“), riječ je o iznimno moćnom alatu za funkcionalni dizajn sustava. U predavanju ćemo pokusati razjasniti što su to pretpostavke, zašto ih zapravo ne možemo izbjeći i, ono najvažnije, kako možemo upotrijebiti njihovu moć da unaprijedimo svoje Business Analyst vještine.
Ključne poruke („take-aways“):
1. Kako razlikovati „dobre“ i „loše“ pretpostavke?
2. Kako pretpostavljati na „ispravan“ način?
3. Kako poboljšati svoje BA vještine uz tehniku kontroliranog pretpostavljanja?
Govornik: Vedran Križek · Voditelj poslovne analize (BA) · Undabot
Fokus prezentacije:
► Kako smo donijeli odluku koju agilnu metodu implantirati za potrebe razvoja ICT usluga?
► Kako ju implementirati, kratkoročni i dugoročni plan?
► Implementacija – prihvaćanje promjena agilnog rada.
► Inspekcija & adaptacija, te kontinuirano unapređenje.
Rezime:
Prije dvije godine kompanija se odlučila da želi biti brža, fleksibilnija i učinkovitija u odgovoru na potrebu korisnika. Uveli smo agilni način rada u pojedine dijelove kompanije, a tako i u sektora razvoja ICT usluga i rješenja. U ovoj prezentaciji ćemo proći kroz praktični primjer, kako smo odlučili koju agilnu metodu implementirati, kako smo proveli implementaciju – upravljali očekivanjima promjena, što nam je bio kamen spoticanja a što nam je davalo vjetar u leđa.
Ključne poruke („take-aways“):
1. Koji je ključni faktor odluke rada prema Kanban metode?
2. Praktični primjer iz prakse implementacija Kanban metode u ICT poslovanju.
3. Kako uvoditi promjenu a pritom napraviti pozitivnu promjenu u razvoju ICT usluga?
Govornik: Jasna Bojanić Dujmović · Tribe Scrum Master · Hrvatski Telekom
Pauza za kavu odlična je prilika za druženje sa sudionicima i prokomentirati utiske o govornicima i prezentacijama koje su vam se najviše svidjele, te posjet sponzorskim štandovima.
Lokacija: Prostor ispred glavne konferencijske dvorane
Panelisti:
Katarina Kukuljan ∙ Voditelj odjela Poslovne analize ∙ Hrvatska poštanska bankaModerator:
Maja Golubić Pirić ∙ IIBAZavršetak programa, zahvalnice i nagrade.
dojmovi sudionika i govornika