Preuzimanje akreditacija i trakica na reg-desk pultu neposredno ispred ulaza u glavnu konferencijsku dvoranu.
Tvrtke u Hrvatskoj (i globalno) iza sebe imaju skoro godinu i pol dana poslovanja i funkcioniranja u vremenu i uvjetima koji su do sada bili potpuno nezamislivi. Također, mnogi već sada imaju vrlo konkretna rješenja i jasnu viziju budućnosti. Istraživanja tržišta nedvojbeno pokazuju da ljudi žele poslušati iskustva i naučiti više o svemu tome, a posebice:
► Kakvo je stanje na tržištu ICT i digitalnih usluga danas u Hrvatskoj
► Što je poslovni „outlook“ za IT, telekomunikacijski i bankovni/financijski sektor u narednih 12 mjeseci
► Kako smo vodili projekte u uvjetima globalne covid pandemije i:
.....✓ Što smo iz toga naučili
.....✓ Koji su nam bili najveći izazovi i kako smo ih riješili
.....✓ Kakva smo iskustva stekli
.....✓ Koje „best-practice“ upravljanja projektima ćemo primjenjivati i nakon pandemije
► Zašto smo danas poslovno jači, pametniji i bolje pozicionirani na tržištu
► Kako ćemo voditi buduće projekte i programe, operacije i poslovanje u cijelosti
► Da li smo spremni za poslovanje u uvjetima neke nove globalne pandemije ili katastrofe (i što trebamo napraviti ako nismo)
Ove godine, primjerima iz prakse, JumpIT želi sudionicima predstaviti stvarna iskustva kroz koje su Hrvatske tvrtke prolazile tijekom proteklih godinu i pol dana, njihove izazove i solucije, dakako sa fokusom na vođenje projekata.
JumpIT '21: PROJECTS REINVENTED namijenjen je svim igračima u IT industriji, telekom, te bankovnom i financijskom sektoru. Od programera, članova scrum timova, preko poslovnih analitičara i voditelja projekata do izvršnih direktora; konferencija predstavlja jedinstvenu priliku čuti priče o uspjehu (i neuspjehu), naučiti o novim rješenjima i platformama, dobiti vrijedne informacije o trenutnom ekonomskom stanju i steći uvid u buduće poslovne trendove. Služi kao platforma za umrežavanje i sudjelovanje u raspravama i Q&A sesijama s više od 20 govornika, kao i brojnim sudionicima, te raznim sponzorima i izlagačima.
Kao i prethodnih godina (prije Covid19 pandemije), opća atmosfera foruma i sjajna lokacija i osoblje, osigurat će da i ove godine nešto korisno čujete i naučite, družite se sa kolegama iz struke, imate mogućnost aktivnog sudjelovanja i naravno dobro se zabavite, uz vrhunsku ponudu hrane i pića hotela Antunović.
Cilj konferencije je pomoći sudionicima u odabiru najboljih praksi, alata i tehnika za svoju organizaciju i vlastitu ulogu.
Nitko nema odgovore na sva pitanja, probleme, izazove i nove poslovne paradigme nastale uslijed pandemije korona virusa, ali svi govornici imaju brojna iskustva i sada već oformljene prakse u vođenju projekata i poslovanja generalno, u proteklih 12-18 mjeseci. To je ono što svakoga zanima i ovu konferenciju čini posve jedinstvenom u Hrvatskoj sada.
Prvenstveno svi oni koji su izravno ili indirektno involvirani u vođenje projekata, razvoj i implementaciju poslovne strategije, te optimizaciju i prioritizaciju projektnih portfelja kroz brojne PMO aktivnosti, konkretno:
· Voditelji projekata
· Senior PM-ovi i Program menadžeri
· Direktori i voditelji projektnih ureda (PMO)
· Članovi projektnih, scrum i DevOps timova
· Product Owneri i product menadžeri
· Poslovni analitičari
· Direktori informatike (CIO / CTO)
· Direktori operacija (COO)
· Izvršni direktori i članovi uprave
· Ostali senior menadžeri i strukovni profesionalci iz svijeta IT-a, telekomunikacija i bankovnog/financijskog sektora.
· Novinari i drugi predstavnici medija
Tijekom prvog dana na programu je Panel Poslovnih Lidera. Govornici su, logično, predsjednici i članovi uprava.
Drugog dana ide pak Panel Voditelja PMO, na kojem sudjeluju direktori/menadžeri projektnih ureda.
Naravno, tijekom oba dana konferencije, najveći broj predavanja (15 od ukupno 16) dolazi od strane ljudi koji su na razini senior menadžera, voditelja PMO i izvršnog direktora.
abecednim redom
Dirketor kibernetičke sigurnosti
Atos
Project Manager
Asseco
Direktor digitalnih servisa i operacija
Ericsson Nikola Tesla
Voditelj PMO
A1 Hrvatska
Voditelj PMO
Comping
Voditelj PMO
Ericsson Nikola Tesla
Predsjednik uprave
Span
Senior Program Manager
Erste Digital (AT)
Član uprave
Lemax
Direktor PMO
IGEA - IN2 Grupa
Voditelj PMO za infrastrukturne projekte
Hrvatski Telekom
Program direktor
Croatia osiguranje d.d.
ex-predsjednik Vijeća
HAKOM
Voditelj IDM PMO
Span
CIO i direktor PMO
Hrvatska poštanska banka, d.d.
Rukovoditelj odjela
HAKOM
Predsjednik uprave
Poslovna inteligencija
Direktor
BUG / Mreža
Head of Services Engineering
Infobip
Član uprave
Apis IT
Direktor sektora za realizaciju projekata
King ICT
Direktor službe unaprjeđenja poslovanja i PMO
Hrvatska pošta
Direktorica DWH/BI i analitike
Atlantic Grupa
Program konferencije započinje „key-note“ predavanjem, koje je uvod u panel diskusiju. U nastavku slijede „case-study“ prezentacije primjera iz prakse o poslovanju i vođenju projekata u proteklih 12-18 mjeseci.
Preuzimanje akreditacija i trakica na reg-desk pultu neposredno ispred ulaza u glavnu konferencijsku dvoranu.
Tko vodi show?
Iva Šulentić
Iva Šulentić hrvatska je televizijska i radijska voditeljica, spikerica i glumica. Kao moderatoricu brojnih konferencija, publika ju voli zbog smisla za humor i optimizma kojim zrači.
dr. sc. Dražen Lučić
Dražen Lučić je svoje znanstvene titule stekao na Fakultetu elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu. Dodatno se školovao za korporativno upravljanje, za članove nadzornih i upravnih odbora. Nakon preko 20 godina provedenih radeći uglavnom na rukovodećim položajima u tvrtki „Ericsson“, većinom u državama Zapadne Europe, vratio se u Hrvatsku, gdje je deset godina radio u Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti (HAKOM), prvo kao ravnatelj, a onda kao predsjednik Vijeća. Od 2019. radi u Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK) kao voditelj Odjela za informacijske sigurnosti. Između ostalog, bio je član uprave BEREC-a, europskog regulatornog tijela za elektroničke komunikacije (2013. – 2018.), Nacionalnog vijeća za digitalno gospodarstvo (2014. – 2018.) i Nacionalnog vijeća za kibernetičku sigurnost (2016. – 2018.). Certificiran je interni auditor za kibernetičku sigurnost operatora ključnih usluga i davatelja digitalnih usluga. Član je Hrvatske udruge menadžera sigurnosti (HUMS). Stariji je član (Senior Member ) IEEE.
Panelisti:
Dražen Lučić ∙ bivši predsjednik vijeća HAKOMModerator:
Domagoj Vidas
Pauza za kavu odlična je prilika za druženje sa sudionicima i prokomentirati utiske o govornicima i prezentacijama koje su vam se najviše svidjele, te posjet sponzorskim štandovima.
Lokacija: Prostor ispred glavne konferencijske dvorane
Fokus prezentacije:
Lekcije, teškom mukom naučene u (skoro) neuspjeloj implementaciji „Agilnog načina rada". Par savjeta kako, i još više kako ne, implementirati Agile.
Rezime:
Erste Group IT je započela s implementacijom Agilnih metoda rada proje dvije godine. Novi management je pokusao "ubrzati" proces na krilima spajanja dvije interne IT kompanije. No, pogrešna motivacija i par pogrešnih odluka je skoro sjeb**o implementaciju. Nakon inicijalnih problema, polako izlazimo na pravi put. Ova prezentacija je priča o tom epskom vrludanju.
Ključne poruke („take-aways“):
1. Agile nije srebrni metak - pogotovo ako ne znate pucati.
2. Mijenjanje metoda rada, bez promjena u kulturi i internim procesima - nema baš nikakvog smisla.
3. Zaboravite na „Fake it 'till you make it". Titula ne čini experta.
Govornik: Davor Gašparac · Senior Program Manager · Erste Group IT International / Erste Digital
Fokus prezentacije:
► Što je kibernetička sigurnost?
► Trenutno stanje kibernetičke sigurnosti s osvrtom na utjecaj COVID-a
► Kako se zaštiti?
► Što nam donosi budućnost?
Rezime:
Pandemija je promijenila čitav naš život i donijela mnoge osobne i profesionalne izazove. Pokušaji kibernetičkih napada događaju se svakodnevno i čine važnu i rastuću globalnu prijetnju.
Iako su digitalne tehnologije postale bitni pokretači tijekom ovih neuobičajenih vremena, primjetni su nedostaci u digitalnim strategijama nekih poduzeća, kao i značajno uvećanje sigurnosnih prijetnji. Poduzeća i društvo u cjelini moraju ovladati tehnologijom (s kibernetičkom sigurnosti kao njezinim neizostavnim dijelom) osiguravajući da ona doda mjerljivu operativnu vrijednost i ne dopuštajući da postane teret koji se doživljava samo kao trošak.
Organizacije moraju biti svjesne da učinkovita zaštita nije nešto što se može jednokratno kupiti već su za to prijeko potrebni stručnjaci za sigurnost čiji je stalni posao zaštita od kibernetičkih napada. Digitalna transformacija ima potencijal za stvaranje goleme dodane vrijednosti i bit će revolucija usporediva s elektrifikacijom. Međutim, izazovi kibernetičke sigurnosti mogli bi znatno poremetiti taj proces.
Ključne poruke („take-aways“):
1. Tehnološki napredak donosi nove sigurnosne izazove
2. Granice sigurnosti neprestano se šire
3. Sigurnosna je higijena nešto s čime se moramo naviknuti živjeti
Govornik: Boris Bajtl · Direktor kibernetičke sigurnosti · Atos
Fokus prezentacije:
Pojasniti kako vodimo transformacijski program u Croatia osiguranju koji se sastoji od nekoliko projekata sa različitim ciljevima pojedinačno, ali zajedničkim ciljem ukupno i to tijekom pandemije
Rezime:
Iskustva rada na programu u zadnjih 1,5 godinu sa osvrtom na dobre i loše strane takvih programa kao i utjecaj pandemije. Ideja je pojasniti koliko se toga moglo planirati i kako se sve promijenilo od originalnog plana i koliko je dinamično zbog utjecaja pandemije jer članovi tima se nalaze u nekoliko zemalja sa različitom kulturom ali i različitom dinamikom pandemije.
Ključne poruke („take-aways“):
1. Dobrim planiranjem moguće je orkestrirati više različitih projekata
2. Kompleksi programi traže plan, ali i fleksibilnost tijekom realizacije
3. Ljudi ljudi ljudi
Govornik: Ivančica Kraljević Bačlija · Program direktor · Croatia osiguranje d.d.
Izvrsna prilika za neobavezni razgovor s govornicima i kolegama. Ručak će se služiti u glavnom hotelskom restoranu, uz razne specijalitete tradicionalne hrvatske i međunarodne kuhinje.
Lokacija: Restoran Argante na prvom katu
Fokus prezentacije:
► Planiranje i priprema za kriznu situaciju
► Pregled Informacijskog sustava Porezne uprave - „staro normalno“
► Uloga Porezne uprave u ublažavanju posljedica krize – „novo normalno“
► Izazovi koordinacije i kolaboracije velikog broja dionika u uvjetima hibridnog načina rada
Rezime:
Snažna kriza zahtijeva još snažniji odgovor: na početku globalne pandemije i „lockdowna“ koji je teško pogodio gospodarstvo, uloga Porezne uprave stubokom se promijenila: od ubiranja poreza i punjenja proračuna do aktivne podrške gospodarstvu i glavnog instrumenta za pomoć krizom najpogođenijim djelatnostima. Prezentacija će dati odgovor na pitanje kako upravljati promjenama kompleksnog informacijskog sustava u kriznim okolnostima, a istovremeno održati kontinuitet poslovanja u novom organizacijskom modelu. Također, pokazat će ključnu ulogu stručnih timova Porezne uprave i APIS IT-a u tim aktivnostima uz naglasak na pripremu analiza obveznika pogođenih krizom s ciljem donošenje optimalnih mjera čime se u gotovo realnom vremenu osiguralo praćenje njihove efikasnosti i provedba nužnih korekcija.
Ključne poruke („take-aways“):
1. Održanje kontinuiteta poslovanja u kontekstu globalnog „lockdowna“ i izvanrednih mjera
2. Promjena uloge poreznog sustava u kriznim uvjetima i prilagodba Informacijskog sustava PU-a
3. Upravljanje timovima na daljinu – kolaboracija internih i vanjskih timova
Govornik: Vlado Rendulić · Član Uprave za poslovne operacije i velike informacijske sustave · Apis IT
Fokus prezentacije:
► Rad u IT tvrtki daje vam lažan osjećaj sigurnosti i osjećaja da ste u trendu. Tehnologija nadohvat ruke, dobra oprema, vrhunska podrška. No ipak, je li to bilo dovoljno u novom modelu rada od kuće?
► Činjenica za iza svih velikih i dobro odrađenih projekata pa i onih malih svakodnevnih zadataka stoje zaposlenici sa svim svojim problemima, strahovima, emocijama. Kako smo ih opažali u nekim prošlim vremenima a kako u modelu rada od kuće.
Rezime:
Opušteno radno okruženje, timski duh, otvorena pitanja zamijenila su preko noći Teams sastanci, telefonski pozivi i obitelj na okupu za vrijeme radnog vremena. Novi nepoznati uvjeti rada, kombinacija poslovnog i privatnog života u istom trenutku, neizvjesnost pred nama podigla je razinu stresa. Kako smo se nosili s novim normalnim, kako smo si pokušali olakšati, što smo naučili tijekom tog puta?
Ključne poruke („take-aways“):
1. Komunikacija tijekom rada od kuće
2. Tehnologija i brzina internetske veze nisu jedini ključni faktor za dobru komunikaciju
3. Razumijevanje i suosjećanje je važno
Govornik: Nikolina Čujko · Voditelj PMO · Comping
Fokus prezentacije:
► Telekom usluge i povezivanje su postali važniji u pandemiji
► Investiranje u telekom infrastrukturu kao preduvjet napretka
► Transformacija načina vođenja projekata u pandemiji
► Hibridni model rada je dobar i ostat će duže vrijeme
► Nužno je olakšati investiranje u infrastrukturu
Rezime:
Zbog naglog prelaska na rad i školovanje od doma u uvjetima pandemije povećana je potreba za ICT uslugama koje omogućavaju takav način rada. To je dovelo i do veće potražnje za kvalitetnim povezivanjem kroz telekom infrastrukturu velikih brzina. U isto vrijeme, proširenja kapaciteta i izgradnja nove infrastrukture se isto tako suočavala sa izazovima vezanim uz pandemiju (i potrese), te je bilo potrebno prilagoditi načine vođenja projekata novonastalim uvjetima. Transformacijom načina rada te mitigacijskim mjerama koji će biti objašnjeni uspješno smo ispunili ciljeve koji su nam bili zadani. Isprva, u prvom valu, i pod strogim „lockdown“ mjerama prebacili smo se potpuno na online alate i načine rada, te uveli dodatne alate koji su nam omogućili nastavak aktivnosti. Nešto kasnije, tijekom svibnja 2020. kada su mjere vezane uz mobilnost ublažene, prešli smo na fleksibilni, hibridni model rada od doma i iz ureda. Hibridni model rada se pokazao uspješan i izgledi su da će se nastaviti i u budućnosti. Gradnja infrastrukture je kompleksan građevinski i tehnološki zahvat, pa iako su zadnje izmjene zakonske i podzakonske regulative išle u smjeru olakšavanja i ubrzavanja postupaka (e-konferencije), još je dosta posla pred nama kako bi ubrzana izgradnja telekom infrastrukture bila moguća.
Ključne poruke („take-aways“):
1. Porast potražnje za IT povezivanjem kao posljedica „lockdowna“
2. Hibridni model rada će ostati
3. Uklanjati prepreke u izgradnji infrastrukture
Govornik: Ranko Kovačević · Voditelj PMO za infrastrukturne projekte · Hrvatski Telekom
Pauza za kavu odlična je prilika za druženje sa sudionicima i prokomentirati utiske o govornicima i prezentacijama koje su vam se najviše svidjele, te posjet sponzorskim štandovima.
Lokacija: Prostor ispred glavne konferencijske dvorane
Rezime:
HAKOM je uslijed epidemije izazvane COVID-19 morao promijeniti svoje poslovanje u više segmenata kako bi mogao nastaviti obavljati svoje zadaće, ali i kako bi utjecaj epidemije bio minimalan na poslovanje dionika te na cjelokupno tržište. Izazovi s kojim smo se suočili su došli iznenada i trebali biti riješeni odmah. Poslovanje nije smjelo stati te se implementirao način e-poslovanja gdje je to bilo moguće.
Govornik: Andro Marčev · Rukovoditelj odjela komunikacije, koordinacije i strateškog planiranja · Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti - HAKOM
Fokus prezentacije:
► Lekcije koje smo naučili prilikom prilagodbe na novo „normalno“
► Kako osigurati produktivnost u neočekivano stresnoj situaciji?
► Kako miitigirati manjak „face-to-face“ suradnje i je li ona nužna?
► Kako razbiti (i dalje prisutnu) stigmu rada od doma?
► Gdje je granica agilnosti i kaosa?
Rezime:
Agilni „mindset“ je bio ključan za prilagodbu Assecovog mobile tima na poslovanje tijekom pandemije, od suradnje internog i vanjskih timovima, komunikacije s klijentima, ali i za općenitu organizaciju rada. U ovoj prezentaciji ćemo proći što smo sve prihvatili, čega smo se odrekli i kako smo usprkos svemu uspjeli dodatno napredovati.
Ključne poruke („take-aways“):
1. Ljudi su (uvijek) prioritet - briga o pojedincima je briga o timu
2. Prava prilagodba znači prihvaćanje novih, ali i napuštanje starih navika
3. Metodologije, alati i pristup ljudima nikad nisu „one size fits all“
Govornik: Ana Baotić · Project Manager · Asseco
Fokus prezentacije:
► Što stoji iza eksplozije interesa za pretplatničke profesionalne usluge?
► Što znamo od ranog pilotiranja i eksperimentiranja u pogledu dobrih (ili čak najboljih) praksi ili zamki koje treba izbjegavati?
► Kakvo je trenutno stanje stvari na temelju referentnih podataka?
Rezime:
Mnogi čimbenici koji su pomogli premještanju tehnološke industrije prema XaaS-u sada izravno utječu na profesionalne usluge. Tehnološke tvrtke nastoje prebaciti sve izvore prihoda sa jednokratnih na ponavljajuće; od jednokratne naknade do pretplate i obnova istih. To uključuje profesionalne usluge, kategoriju djelatnosti za koju se (donedavno) smatralo da je isključivo projektne ili transakcijske prirode. To je bilo tada, ali danas postoji veliki interes za premještanje profesionalnih usluga s transakcijskih na modele pretplate.
Ključne poruke („take-aways“):
1. Profesionalne usluge na pretplatu več imaju svoje tržište
2. Ako još niste, vrijeme je da pokrenete razvoj profesionalnih usluga na pretplatu
3. Projektni pristup više nije dovoljan
Govornik: Luka Prošić · Head of Services Engineering · Infobip
Nastavak konferencije 29.09. u 9 ujutro.
Tko vodi show?
Fran Mikuličić
Fran Mikuličić poznati je hrvatski poslovni konzultant. Svoj MBA završio je u USA na sveučilištu Vanderbilt i preko 15 godina najtraženiji je CEO mentor u području Leadershipa i javnog nastupa, u Hrvatskoj i regiji. Kao govornik i moderator vrlo je provokativan i bez dlake na jeziku, a publici uvijek osigura dobivanje ključnih informacija i odgovora.
Panelisti:
Mario Družijanić · Voditelj PMO · Ericsson Nikola TeslaModerator:
Tatjana Kotarski ∙ pm4you
Fokus prezentacije:
► Iskustva iz projekata tijekom Covida
► Kako smo reagirali u neplaniranoj situaciji
► Koji su općenito izazovi u upravljanju udaljenim timovima (nevezano za pandemiju)
► Koja znanja su ključna za upravljanje udaljenim timovima
Rezime:
Ideja je dati konkretan prikaz vođenja projekata tijekom Covid krize. Kako smo reagirali na početku, a kako nakon godinu dana. Jesmo li bili spremni, jesmo li se prilagodili? Kako se Covid odrazio na metodologiju vođenja projekata?
Ključne poruke („take-aways“):
1. Planirajte svoje i tuđe vrijeme
2. Sve je u komunikaciji, ali efikasnoj
3. Nikad ne možete sve predviditi, zato budite fleksibilni
Govornik: Mario Družijanić · Voditelj PMO · Ericsson Nikola Tesla
Pauza za kavu odlična je prilika za druženje sa sudionicima i prokomentirati utiske o govornicima i prezentacijama koje su vam se najviše svidjele, te posjet sponzorskim štandovima.
Lokacija: Prostor ispred glavne konferencijske dvorane
Fokus prezentacije:
► Projektni ured A1 Hrvatska - tko smo i što radimo
► Prijelaz na novi način rada - novo normalno iz perspektive projektnog ureda A1 Hrvatska
► Izazovi koje je donio udaljeni način rada u realizaciji projekata
► Utjecaj na realizaciju projekata u tradicionalnom i agilnom okruženju
► Promjena investicijskih prioriteta u novim okolnostima.
Rezime:
Prilagodba A1 Hrvatska novim okolnostima koje je donijela pandemija i udaljeni način rada iz perspektive projektnog ureda. Utjecaj i izazovi koje je donijelo "novo normalno" kod realizacije projekata, kako tradicionalnim tako i agilnim pristupom. (Re)prioritizacija investicija i upravljanje portfeljem u uvjetima pandemijske neizvjesnosti.
Ključne poruke („take-aways“):
1. Digitalna zrelost organizacije kao prednost brzoj prilagodbi „novom normalnom"
2. Kolaboracijski alati kao enableri rada projektnih timova u novim okolnostima
3. Investicijski fokus na razvoj digitalnih kanala u vrijeme pandemijske neizvjesnosti
Govornik: Boris Brešić · Rukovoditelj upravljanja projektima i poslovnim zahtjevima · A1 Hrvatska
Fokus prezentacije:
► Rad uvjetima globalne pandemije:
► ljudi su na prvom mjestu
► vođenje projekata
► upravljanje IT sustavima
► upravljanje IT timovima
► edukacija i rad s korisnicima
Rezime:
Svi smo svjedoci kako se u jednom trenutku sve promijenilo: kako živimo, kako radimo, kako putujemo, kako surađujemo, kako se družimo. U ovoj prezentaciji podijelit ćemo naša iskustva kako smo se prilagodili neočekivanoj situaciji, što smo naučili, koje nove prakse smo uveli te koje prakse ima smisla zadržati bez obzira na pandemiju.
Ključne poruke („take-aways“):
1. Naša iskustva u brzoj prilagodbi na neočekivane situacije
2. Važnost brige o ljudima te o široj zajednici
3. Važnost komunikacije u kriznim uvjetima
Govornik: Maja Vekić Vedrina · Direktorica DWH/BI i analitike · Atlantic Grupa
Fokus prezentacije:
► Osiguranje kontinuiteta poslovanja je primarni cilj
► Učinkovita komunikacija na dijelu
► Poznajemo li nove rizike i kako upravljamo s njima
► Događaju li se troškovi
► Možemo li održati projektne rokove
Rezime:
Pandemija izazvana Covidom-19 za većinu ureda za vođenje projekata i voditelje projekata je bila veliki organizacijski izazov. Kako organizirati rad na projektu u potpuno novom okruženju? Možemo li osigurati kontinuitet poslovanja i ostati u stalnom „dodiru“ s korisnicima/kupcima. Prepoznajemo li nove rizike i kako upravljamo s njima?
Istovremeno potreba za projektnim informacijama od strane stakeholdera raste, traže se procjene „što ako“ … troškovi postaju dnevni fokus. Možemo li stakeholdere na vrijeme hraniti s kvalitetnim informacijama?
Nakon što smo organizirali rad projektnih timova u novom okruženje zadovoljno izvještavamo kako smo efikasni na projektu i radimo i uštede u vremenu. Radi li se o zamkama koje poznajemo i prije pandemije, a utječu na rokove isporuke projekta
Ključne poruke („take-aways“):
1. Učinkovito komuniciranje na projektima - važnije nego ikad do sada
2. Troškovi na projektu su u primarnom fokusu stakeholdera – hranimo ih s kvalitetnim informacijama
3. Radimo uštede u vremenu - održavamo li i projektne rokove
Govornik: Branko Rogić · Direktor sektora za realizaciju projekata · King-ICT
Izvrsna prilika za neobavezni razgovor s govornicima i kolegama. Ručak će se služiti u glavnom hotelskom restoranu, uz razne specijalitete tradicionalne hrvatske i međunarodne kuhinje.
Lokacija: Restoran Argante na prvom katu
Fokus prezentacije:
► Utjecaj COVID krize na turizam početkom 2020
► Koje su najbolje strateške korake firme napravile i koji su danas rezultati
► Kako digitalizacija pomaže da iz krize turističke agencije i touroperatori izađu jači
► Najveći rizici projekata digitalizacije i kako smo im pristupili
► Što je bilo najteže prilikom projekata implementacije softvera i kako smo pomogli klijentima da ih uspješno provedu
Rezime:
Turistički segment poslovanja je bio jedan od najpogođenijih COVID situacijom. Sve je preko noći stalo i postalo neizvjesno. Putovanja su po prvi puta u povijesti prestala i to u cijelom svijetu. Nisu bila dozvoljena kretanja, bila je neizvjesnost oko avio linija, prelazaka granica, uz dodatnu nesigurnost I „strah” među putnicima, ali I poslovnim subjektima.
Što će se desiti?
Kada će ljudi moći ponovo putovati?
Koja je budućnost poslovanja turističkih agencija, u kojem opsegu će ona biti?
Hoće li se turizam ikada oporaviti?
Takva i razna druga pitanja mučila su cijelu travel industriju. Neizvjesnost je paralizirala firme. Nitko nije bio siguran koje korake poduzeti. Firme su se suočile s nemoguće teškim odlukama, povući poteze, čekati odluke vlade I poticaje ili nešto treće.
No, kao i svaka kriza, i ova ima svoj početak i kraj, a najveći izazov je predstavljala odluka kako najbolje iskoristiti taj period. Prošle godine, desila se izvanredna situacija da se operativni posao smanjio ili ga uopće nije bilo I firme su imale priliku to vrijeme uložiti u poteze koji će im unaprijediti poslovanje, a za koje inače „nikad nema vremena”.
Krize na tržište uvode novi poredak i izlaskom iz krize neke firme oslabe, neke propadaju, a neke ojačaju ili čak postanu lideri.
Kako ostati ili postati lider na tržištu?
Što napraviti da iz krize izađemo jači? – pitali su nas naši klijenti, touroperatori i turističke agencije.
Odgovor se sam po sebi nameće!
Digitalno nije više „nice to have”, nego „must”. Navike kupaca su se preko noći promijenile i sve se preselilo online. Glavni igrači su to shvatili te uložili u digitalizaciju, nove tehnologije, viši stupanj automatizacija, a najviše u nove prodajne kanale koje im, sada kada se posao pokreće, već donose konkretnu vrijednost kroz prihod i povećanje broja rezervacija. Ljudi su umorni od zabrana i žele putovati.
No, poduzeti taj korak i investirati, dok svi pokazatelji idu prema dole i posla nema, nije jednostavno niti lagano, za to je trebalo imati poprilično hrabrosti – neku su je imali pa su ojačali svoju poziciju, neki nisu.
Kako su izgledali projekti digitalizacije u turističkim agencijama i touroperatorima u periodu od prethodnih godinu i pol dana, čut ćete na predavanju.
Što je napravila jedna od najvećih firmi, a za što su se odlučile srednje velike te koji su bili ključni rizici i kako je izgledalo voditi implementaciju softvera dok zaposlenici u turističkim agencijama rade na 20% radnog vremena ili dok neki njihovi kolege više nisu u firmi, čut ćete na ovom predavanju.
Ključne poruke („take-aways“):
1. Svaka kriza je prilika za unaprjeđenje poslovanja i preuzimanje ili učvršćivanje liderske pozicije
2. U izvanrednoj situaciji ili krizi treba biti hrabar i poduzeti teške korake, ali i odmjeren
3. Upornost u traženju „win-win“ rješenja za klijente dovodi do novih ideja I unaprjeđenja za obje strane
Govornik: Nataša Kapov · Članica uprave · Lemax
Fokus prezentacije:
► Interni izazovi uzrokovani „lockdownom“ i posljedicama potresa u Zagrebu i na Baniji
► Uspješno provođenje projekata u nesvakidašnjim okolnostima uzrokovanih potresima i pandemijom
Rezime:
Prezentacija ključnih projekata započetih i završenih u izazovnim kriznim vremenima
Ključne poruke („take-aways“):
1. Pošta uvijek građanima na usluzi
2. Iskoristi krizu kao priliku
3. Klijentocentričnost mijenja poštanske usluge
Govornik: Luka Škacan · Direktor službe unaprjeđenja poslovanja i PMO · Hrvatska pošta
Pauza za kavu odlična je prilika za druženje sa sudionicima i prokomentirati utiske o govornicima i prezentacijama koje su vam se najviše svidjele, te posjet sponzorskim štandovima.
Lokacija: Prostor ispred glavne konferencijske dvorane
Fokus prezentacije:
► Definicija digitalnog identiteta i što je to upravljanje identitetima?
► Primjeri problema kod puštanja rješenja u produkciju
.....✓ Nepotpuni podaci
.....✓ Nepoznavanje vlastitih procesa
.....✓ Dodatni izazovi work-from-home modela rada
► Lessons learned
.....✓ Komunikacijski plan, organizacija rada u smjenama
.....✓ Bridge calls / War rooms i ostali izazovi rada u 21. stoljeću
.....✓ Critical care support - suradnja sa Support odjelom
Rezime:
Identity Management je sustav kojim se implementacijom dobro definiranih poslovnih procesa postiže automatizirano upravljanje životnim ciklusom korisničkih identiteta. Ono što sustav donosi je automatizacija čime se optimizira korištenje ljudskih resursa u svakodnevnom radu. Sustav se mijenja i nadograđuje u skladu sa promjenama u organizaciji, te prati razvoj organizacije.
Prilikom implementacije postoji dosta izazovnih situacija od kojih su najzanimljivije one u kojima:
► Korisnik ni sam nije svjestan svih implementiranih procesa u vlastitom digitalnom okuženju. Procesi ponekad nisu (dovoljno dobro) dokumentirani, a ljudi koji ih detaljno poznaju su napustili organizaciju.
► Produkcijski roll-out se mora odraditi u točno određenom trenutku, a podaci nisu pripremljeni jer nitko ne želi preuzeti odgovornost za iste.
U tim situacijama je važno biti svjestan rizika, komunicirati ih prema korisnicima te što bolje pripremiti detaljni vremenski plan aktivnosti i plan upravljanja rizicima. Kroz nekoliko takvih situacija, kao najbolja praksa se pokazalo:
► testirati i roll-out i rollback plan
► imati online check listu sa svim zadatcima sa planiranim vremenom početka i završetka, odgovornom osobom i mjestom za unos stvarnog trajanja aktivnosti
► definirati komunikacijski plan
► organizirati rad u smjenama jer roll-out može trajati neprekidno i 2-3 dana
► kreirati posebne bridgeve za interni tim, posebni za timove, a posebni za stakeholdere.
► organizirati “critical care” support te imati dobru suradnju sa support timom.
Ključne poruke („take-aways“):
1. „3 K“: Kolaboracija, koordinacija, komunikacija – dobrom pripremom do rješavanja svakog izazova
2. Razvijanje vještina reagiranja na situacije za koje se nemoguće u potpunosti unaprijed pripremiti
3. Najbolje od oba svijeta - preskakanje kaosa prijelaznog razdoblja na putu do reda konačne integracije
Govornik: Stanka Mataga · IDM Project Management Team Leader · Span
Završetak programa, zahvalnice i nagrade.
dojmovi sudionika i govornika