JUMP IT FORUM

Datum
11-12 Travanj, 2017
Lokacija
Hotel & Kongresni Center Antunović Zagreb
8 „key-note" Govornika
32 Korporativna prezentera

Dobrodošli na JUMP IT FORUM 2017

O Jump IT Forumu

Ovaj Forum organiziran je od strane IT i poslovnih stručnjaka za IT i poslovne stručnjake.
Četiri konferencije održavaju se simultano pod jednim krovom, pružajući vama jedinstvenu priliku za ucenje, profesionalni „networking“, te podjelu znanja i iskustva sa kolegama i drugim profesionalcima iz vaše struke i šire ICT industrije. Zagrebački JUMP IT FORUM namijenjen je svima u ICT sektoru, od „developera“ do predsjednika uprave. Ovaj događaj daje vam vrijednu šansu da predstavite svoje proizvode, svoje usluge, svoje platforme i naravno svoju priču o vlastitom uspjehu. Imat ćete mogućnost čuti i vidjeti viziju poslovne budućnosti, te sudjelovati u diskusijama i Q&A sesijama sa preko 40 predavača, istaknutih stručnjaka i lidera iz Hrvatske, Europe i svijeta.

Register
Zašto "Jump" IT Forum?

Join fellow professionals
Understand business & industry trends
Meet top speakers from Croatia and the World
Participate in discussions and have fun
Jednostavno rečeno – skočite (JUMP) na palubu i uživajte u plovidbi! Prezentacije koje ćete slušati tijekom foruma, dolaze iz stvarnog poslovnog okruženja, od ljudi poput vas – kolega iz vodećih tvrtki iz Hrvatske i regije. Govorit ćemo i predstaviti o STVARNE projekte, STVARNE isporuke, STVARNE korisnike, STVARNE uspjehe i neuspjehe i STVARNE ljude!
Nećemo vas gušiti PowerPointom!

Register

JUMP IT FORUM PROGRAM KONFERENCIJE (11. TRAVANJ)

  • REGISTRACIJA SUDIONIKA
    08:00 - 09:00 Ispred dvorane Tomislav

    Savjetujemo vam da dođete rano, jer je broj sudionika preko 400 ljudi. Forum će početi točno u 8:45 kako ne bismo narušili raspored predavanja.

    Lokacija: Prostor ispred velike dvorane Tomislav

  • Voditelj konferencije Upoznaj Moderatora
    08:45 - 17:45 Dvorana Tomislav 1

    Moderator Analytics, Big Data & Cloud konferencije: Dražen Tomić | Glavni urednik @ ICTBusiness.info

  • UVODNI „KEY-NOTE" Doing Business in Data Driven Age
    09:00 - 09:45 Dvorana Tomislav 1

    Za detalje prezentacije pregledajte englesku verziju weba konferencije ovdje

    Uvaženi „key-note“ prezenter: Prof. Leo Mrsic, PhD | CEO @ IN2data

  • Jutarnja pauza 1 Kava i „Networking“
    09:45 - 10:15 Prostor ispred velike dvorane Tomislav
  • FERARI - Flexible Event pRocessing for big dAta aRchItectures
    10:15 - 10:45 Dvorana Tomislav 1

    Za detalje prezentacije pregledajte englesku verziju weba konferencije ovdje

    Govornik: Marko Štajcer | Director of Innovation & Development @ Poslovna Inteligencija

  • NETWORKED SOCIETY
    10:45 - 11:15 Dvorana Tomislav 1

    Za detalje prezentacije pregledajte englesku verziju weba konferencije ovdje

    Govornik: Josip Dulj | Head of Core & Cloud @ Ericsson Nikola Tesla

  • Jutarnja pauza 2 Kava i „Networking“
    11:15 - 11:45 Prostor ispred velike dvorane Tomislav
  • Ekspoze Potpredsjednice Vlade Republike Hrvatske
    11:45 - 12:00 Dvorana Tomislav 1 / 2 / 3 / 4

    Uvodno izlaganje o ICT sektoru kao pokretaču gospodarstva i ekonomskog rasta u Hrvatskoj

    Počasni VIP gost-predavač gđa. Martina Dalić | Potpredsjednica Vlade Republike Hrvatske i ministrica gospodarstva

  • Panel rasprava ICT jučer, danas i sutra: Da li smo bili napredniji prije 25 godina?
    12:00 - 13:00 Dvorana Tomislav 1 / 2 / 3 / 4

    ICT jučer, danas i sutra: Da li smo bili napredniji prije 25 godina?

    Panel će započeti kratkim uvodom dr. Boris Žitnik o stanju IT i ICT tržišta u Hrvatskoj i usporedivim tranzicijskim zemljama. Gdje smo bili na početku informatizacije društva, gdje smo bili na početku - pokretanjem ureda pri Vladi e-Hrvatska, a gdje smo danas. Nakon toga slijedi otvorena rasprava o učinjenome i kritički osvrt na sve ono što se moglo, a nije se napravilo ili se napravilo znatno sporije i skuplje. Također bit će riječi o tome kakva su iskustva i primjeri iz okolnih zemalja, što je u Hrvatskoj napravljeno bolje, a što pak lošije nego u susjednim državama. Na koncu, sudionici će dati jasnu poruku sadašnjoj Vladi što se u Hrvatskoj TREBA napraviti SADA kako bi ICT industrija postala još snažnijim pokretačem gospodarstva i ekonomskog rasta.

    Panelisti:

    Martina Dalić | Potpredsjednica Vlade Republike Hrvatske i ministrica gospodarstva
    Prof. dr. sc. Mladen Mauher | Profesor @ Sveučilište u Zagrebu
    Prof. dr. sc. Slavko Vidović | Predsjednik uprave @ Infodom
    dr. sc. Darko Parić | Bivši Pomoćnik ministra za e-Hrvatsku @ Ministarstvo uprave
    Miroslav Kovačić | Bivši Državni Tajnik za e-Hrvatska Projekt | Direktor i osnivač MKPS Media
    Moderator panela: Miodrag Šajatović | Glavni urednik @ Lider

    Otvoreno i kontroverzno - ne „samo još jedan“ okrugli stol

  • Ručak sa govornicima i sudionicima
    13:00 - 14:00 Buffet Ručak
  • Business Transformation and Big Data - today or far, far away?
    14:00 - 14:30 Dvorana Tomislav 1

    Govornik: Denis Stanarević | Technology Services Consulting Director @ Hewlett Packard Enterprise

  • The State of Big Data - And How to Use It to Your Advantage
    14:30 - 15:00 Dvorana Tomislav 1

    Za detalje prezentacije pregledajte englesku verziju weba konferencije ovdje

    Govornik: Petar Zečević | CTO @ SV Group

  • CRM - $36 Billion Industry
    15:00 - 15:30 Dvorana Tomislav 1

    Za detalje prezentacije pregledajte englesku verziju weba konferencije ovdje

    Govornik: Trpimir Kvesić | Founder & CEO @ In Sky Solutions

    Govornik: Dominik Rojković | Founder & CTO @ In Sky Solutions

  • Popodnevna pauza Kava i „Networking“
    15:30 - 16:00 Prostor ispred velike dvorane Tomislav
  • Big Data and Real time data processing - what is the connection?
    16:00 - 16:30 Dvorana Tomislav 1

    Za detalje prezentacije pregledajte englesku verziju weba konferencije ovdje

    Govornik: Mario Marić | Business Development Manager @ Combis

  • How do you use your data. What data?
    16:30 - 17:00 Dvorana Tomislav 1

    Za detalje prezentacije pregledajte englesku verziju weba konferencije ovdje

    Govornik: Milan Listeš | Head of BI @ Adacta

  • Završni „key-note“ NUTANIX
    17:00 - 17:45 Hall Tomislav 1

    Za detalje prezentacije pregledajte englesku verziju weba konferencije ovdje

    Uvaženi „key-note“ prezenter: Davor Vidović | Sales Director Eastern Europe @ Nutanix

  • Zatvaranje ZAGREB JUMP IT FORUM
    17:45 - 18:00 Dvorana Tomislav 1 / 2 / 3 / 4

    Zahvalnice sponzorima i partnerima. Izvlačenje vrijednih nagrada za sudionike! (besplatno sudjelovanje za predstojeće seminare i radionice)

    Vidimo se ponovno sljedeće godine!

  • REGISTRACIJA SUDIONIKA
    08:00 - 09:00 Ispred velike dvorane Tomislav
  • Voditelj konferencije Upoznaj moderatora
    08:45 - 17:45 Dvorana Tomislav 3

    Moderator Digitalization & Digital Economy konferencije: Marko Čavlović | Zamjenik Direktora @ HAKOM

  • Uvodni „key-note“ Trends and Challenges of Digitalization and Digital Economy
    09:00 - 09:45 Dvorana Tomislav 3

    Za detalje prezentacije pregledajte englesku verziju weba konferencije ovdje

    Uvaženi „key-note“ prezenter: Prof. Velimir Srića, PhD | University Professor | Management & IT Consultant | President @ ELITE

  • Jutarnja pauza 1 Kava i „Networking“
    09:45 - 10:15 Prostor ispred velike dvorane Tomislav
  • Digital transformation opportunity
    10:15 - 10:45 Dvorana Tomislav 3

    Za detalje prezentacije pregledajte englesku verziju weba konferencije ovdje

    Govornik: Trpimir Kvesić | Director of Founder & CEO @ In Sky Solutions

    Govornik: Dario Cvitešić | Business Development Manager @ In Sky Solutions

  • Digital Transformation (often) starts with the Customer
    10:45 - 11:15 Dvorana Tomislav 3

    Za detalje prezentacije pregledajte englesku verziju weba konferencije ovdje

    Govornik: Denis Dunat | Consulting Director @ SAP

  • Jutarnja pauza 2 Kava i „Networking“
    11:15 - 11:45 Prostor ispred velike dvorane Tomislav
  • Ekspoze Potpredsjednice Vlade Republike Hrvatske
    11:45 - 12:00 Dvorana Tomislav 1 / 2 / 3 / 4

    Uvodno izlaganje o ICT sektoru kao pokretaču gospodarstva i ekonomskog rasta u Hrvatskoj

    Počasni VIP gost-predavač gđa. Martina Dalić | Potpredsjednica Vlade Republike Hrvatske i ministrica gospodarstva

  • Panel rasprava ICT jučer, danas i sutra: Da li smo bili napredniji prije 25 godina?
    12:00 - 13:00 Dvorana Tomislav 1 / 2 / 3 / 4

    ICT jučer, danas i sutra: Da li smo bili napredniji prije 25 godina?

    Panel će započeti kratkim uvodom dr. Boris Žitnik o stanju IT i ICT tržišta u Hrvatskoj i usporedivim tranzicijskim zemljama. Gdje smo bili na početku informatizacije društva, gdje smo bili na početku - pokretanjem ureda pri Vladi e-Hrvatska, a gdje smo danas. Nakon toga slijedi otvorena rasprava o učinjenome i kritički osvrt na sve ono što se moglo, a nije se napravilo ili se napravilo znatno sporije i skuplje. Također bit će riječi o tome kakva su iskustva i primjeri iz okolnih zemalja, što je u Hrvatskoj napravljeno bolje, a što pak lošije nego u susjednim državama. Na koncu, sudionici će dati jasnu poruku sadašnjoj Vladi što se u Hrvatskoj TREBA napraviti SADA kako bi ICT industrija postala još snažnijim pokretačem gospodarstva i ekonomskog rasta.

    Panelisti:

    Martina Dalić | Potpredsjednica Vlade Republike Hrvatske i ministrica gospodarstva
    Prof. dr. sc. Mladen Mauher | Profesor @ Sveučilište u Zagrebu
    Prof. dr. sc. Slavko Vidović | Predsjednik uprave @ Infodom
    dr. sc. Darko Parić | Pomoćnik ministra za e-Hrvatsku @ Ministarstvo uprave
    Miroslav Kovačić | Bivši Državni Tajnik za e-Hrvatska Projekt | Direktor i osnivač MKPS Media
    Moderator panela: Miodrag Šajatović | Glavni urednik @ Lider

    Otvoreno i kontroverzno - ne „samo još jedan“ okrugli stol

  • Ručak sa govornicima i sudionicima
    13:00 - 14:00 Buffet Ručak
  • Digital transformation in tourism and travel Industry
    14:00 - 14:30 Dvorana Tomislav 3

    Za detalje prezentacije pregledajte englesku verziju weba konferencije ovdje

    Govornik: Goran Mrvoš | Managing Director @ InfoSit

  • Data Driven Business
    14:30 - 15:00 Dvorana Tomislav 3

    Za detalje prezentacije pregledajte englesku verziju weba konferencije ovdje

    Govornik: Duško Vukmanović, PhD | Master Principal Consultant @ Oracle

  • SMART Solutions
    15:00 - 15:30 Dvorana Tomislav 3

    Za detalje prezentacije pregledajte englesku verziju weba konferencije ovdje

    Govornik: Tomislav Anadolac, MBA, PMP | Founder & Program Director @ Feedback

    Govornik: Krešimir Župan | Founder & BPM Expert @ Feedback

  • Popodnevna pauza Kava i „Networking“
    15:30 - 16:00 Prostor ispred velike dvorane Tomislav
  • Digitalizacija poslovnih procesa u javnom sektoru – poslovni potencijal za ICT sektor u RH?
    16:00 - 16:30 Dvorana Tomislav 3

    Za detalje prezentacije pregledajte englesku verziju weba konferencije ovdje

    Govornik: Sendi Radić | COO & Board Member @ King-ICT

  • Digital Transformation (DX) Challenges in Public Sector Specialjalni gost-predavač
    16:30 - 17:00 Dvorana Tomislav 3

    Za detalje prezentacije pregledajte englesku verziju weba konferencije ovdje

    Specialjalni gost-predavač: Miroslav Mađarić, PhD. | Innovation Consultant

  • Završni „key-note“ Ensuring Smooth Company Operations
    17:00 - 17:45 Hall Tomislav 3

    Za detalje prezentacije pregledajte englesku verziju weba konferencije ovdje

    Uvaženi „key-note“ prezenter: Frank Dupker | VP of Sales EMEA @ Flowmon Networks

    Uvaženi „key-note“ prezenter: Andrej Vnuk | presales engineer for network and security solutions @ ALEF distribucija

  • Zatvaranje ZAGREB JUMP IT FORUM
    17:45 - 18:00 Dvorana Tomislav 1 / 2 / 3 / 4

    Zahvalnice sponzorima i partnerima. Izvlačenje vrijednih nagrada za sudionike! (besplatno sudjelovanje za predstojeće seminare i radionice)

    Vidimo se ponovno sljedeće godine!

  • REGISTRACIJA SUDIONIKA
    08:00 - 09:00 Ispred velike dvorane Tomislav
  • Voditelji konferencije Upoznaj moderatore
    08:45 - 17:45 Dvorana Tomislav 4

    Moderator Organizational Agility & Projects konferencije: Fran Mikuličić, MBA | Mentor | Coach | Leadership Development & Communication Expert

    Moderator Organizational Agility & Projects konferencije: Tatjana Kotarski, PMP | Board Member @ PMI Croatia | Program Manager | IT Journalist & Blogger

  • Uvodni „key-note“ Designing your agile future: Connecting products, projects and value stream teams
    09:00 - 09:45 Dvorana Tomislav 4

    Za detalje prezentacije pregledajte englesku verziju weba konferencije ovdje

    Uvaženi „key-note“ prezenter: Karlheinz "Karl" Muenchow PMP, CSP | Founder & CEO @ XoJom Group | 5 X PMI Global Congress Speaker of the Year 2012-2016

  • Jutarnja pauza 1 Kava i „Networking“
    09:45 - 10:15 Prostor ispred velike dvorane Tomislav
  • Agile survival kit - how to save the marriage?
    10:15 - 10:45 Dvorana Tomislav 4

    Za detalje prezentacije pregledajte englesku verziju weba konferencije ovdje

    Govornik: Roko Roić | Principal Consultant @ KING-ICT & Founder @ Backlog

  • Data Science, Human Behavior and Courage
    10:45 - 11:15 Dvorana Tomislav 4

    Za detalje prezentacije pregledajte englesku verziju weba konferencije ovdje

    Govornik: Igor Kaluđer | COO @ IN2DATA

  • Jutarnja pauza 2 Kava i „Networking“
    11:15 - 11:45 Prostor ispred velike dvorane Tomislav
  • Ekspoze Potpredsjednice Vlade Republike Hrvatske
    11:45 - 12:00 Dvorana Tomislav 1 / 2 / 3 / 4

    Uvodno izlaganje o ICT sektoru kao pokretaču gospodarstva i ekonomskog rasta u Hrvatskoj

    Počasni VIP gost-predavač gđa. Martina Dalić | Potpredsjednica Vlade Republike Hrvatske i ministrica gospodarstva

  • Panel rasprava ICT jučer, danas i sutra: Da li smo bili napredniji prije 25 godina?
    12:00 - 13:00 Dvorana Tomislav 1 / 2 / 3 / 4

    ICT jučer, danas i sutra: Da li smo bili napredniji prije 25 godina?

    Panel će započeti kratkim uvodom dr. Boris Žitnik o stanju IT i ICT tržišta u Hrvatskoj i usporedivim tranzicijskim zemljama. Gdje smo bili na početku informatizacije društva, gdje smo bili na početku - pokretanjem ureda pri Vladi e-Hrvatska, a gdje smo danas. Nakon toga slijedi otvorena rasprava o učinjenome i kritički osvrt na sve ono što se moglo, a nije se napravilo ili se napravilo znatno sporije i skuplje. Također bit će riječi o tome kakva su iskustva i primjeri iz okolnih zemalja, što je u Hrvatskoj napravljeno bolje, a što pak lošije nego u susjednim državama. Na koncu, sudionici će dati jasnu poruku sadašnjoj Vladi što se u Hrvatskoj TREBA napraviti SADA kako bi ICT industrija postala još snažnijim pokretačem gospodarstva i ekonomskog rasta.

    Panelisti:

    Martina Dalić | Potpredsjednica Vlade Republike Hrvatske i ministrica gospodarstva
    Prof. dr. sc. Mladen Mauher | Profesor @ Sveučilište u Zagrebu
    Prof. dr. sc. Slavko Vidović | Predsjednik uprave @ Infodom
    dr. sc. Darko Parić | Pomoćnik ministra za e-Hrvatsku @ Ministarstvo uprave
    Miroslav Kovačić | Bivši Državni Tajnik za e-Hrvatska Projekt | Direktor i osnivač MKPS Media
    Moderator panela: Miodrag Šajatović | Glavni urednik @ Lider

    Otvoreno i kontroverzno - ne „samo još jedan“ okrugli stol

  • Ručak sa govornicima i sudionicima
    13:00 - 14:00 Buffet Ručak
  • Outsourcing vs. insourcing and Agile vs. Waterfall
    14:00 - 14:30 Dvorana Tomislav 4

    Za detalje prezentacije pregledajte englesku verziju weba konferencije ovdje

    Govornik: Davor Gašparac | Head of Group Org Corporates @ Erste Group Bank AG Austria

  • Organizational Project Management in Mtel PMO
    14:30 - 15:00 Dvorana Tomislav 4

    Za detalje prezentacije pregledajte englesku verziju weba konferencije ovdje

    Govornik: Dragan Mijić | PMO Head @ Mtel a.d. Banja Luka

  • Implementing strategic initatives trough PMO
    15:00 - 15:30 Dvorana Tomislav 4

    Za detalje prezentacije pregledajte englesku verziju weba konferencije ovdje

    Govornik: Nenad Marjanović, PMP | Technology Consulting PMO Director for CEEI @ Hewlett Packard Enterprise | Immediate past President @ PMI Croatia

  • Popodnevna pauza Kava i „Networking“
    15:30 - 16:00 Prostor ispred velike dvorane Tomislav
  • Using bonus/incentive schemes for project team has good or bad influence on successful project implementation?
    16:00 - 16:30 Dvorana Tomislav 4

    Za detalje prezentacije pregledajte englesku verziju weba konferencije ovdje

    Govornik: Alan Mirko Poldrugač | PMO Advocate | EPMO Director @ Raiffeisen Bank Croatia RBA

  • Agile behind the 7 billion messages
    16:30 - 17:00 Dvorana Tomislav 4

    Za detalje prezentacije pregledajte englesku verziju weba konferencije ovdje

    Govornik: Krešo Žmak | Program Manager @ Infobip

  • Završni „key-note“ Wrap-up of the day by Karl Muenchow
    17:00 - 17:45 Dvorana Tomislav 4

    Za detalje prezentacije pregledajte englesku verziju weba konferencije ovdje

    Uvaženi „key-note“ prezenter: Karlheinz "Karl" Muenchow PMP, CSP | Founder & CEO @ XoJom Group | 5 X PMI Global Congress Speaker of the Year 2012-2016

  • Zatvaranje ZAGREB JUMP IT FORUM
    17:45 - 18:00 Dvorana Tomislav 1 / 2 / 3 / 4

    Zahvalnice sponzorima i partnerima. Izvlačenje vrijednih nagrada za sudionike! (besplatno sudjelovanje za predstojeće seminare i radionice)

    Vidimo se ponovno sljedeće godine!

Organizatori zadržavaju pravo na izmjenu sadržaja, satnice i rasporeda predavanja tijekom konferencije.

POST-KONFERENCIJSKI SEMINARI (12. TRAVANJ)

  • REGISTRACIJA SUDIONIKA
    08:00 - 08:45 Ispred velike dvorane Tomislav
  • Otvaranje seminara: Predstavljanje predavača
    08:45 - 09:00 Dvorana Tomislav 2

    Karlheinz "Karl" Muenchow, PMP, CSP
    Founder & CEO & XoJom Group

    Karlheinz Muenchow is CEO of XoJom, a business management consulting firm providing lessons in business agility across the globe. Karl advises and provides leadership to organizations in large-scale lean and agile initiatives which focus on value-stream optimizations to deliver more with less.
    Karl holds a Dipl.-Ing.(FH) degree in Mechatronics and is a systems engineer by trade. He has used his passion for team-centric engineering to launch a technology consulting company focused on solving complex technological challenges.
    Karl is an innovator who excels at transforming the project management practice at organizations all across the globe. What sets him apart is the combination of his vast experience in technology and engineering, along with his committed passion to coach executives and managers striving for change.
    Karl provides invaluable lessons developed from the real world that accelerate the process of piloting lean-agile across all organizations. Karl’s history highlights his vast experience:

    · Led over 200 Lean-Agile initiatives spanning 15+ countries
    · Delivered Lean-Agile programs with budgets of up to $150M
    · Trained over 3,000 professionals at PMI SeminarsWorld® at primarily SOLD OUT events all across the US and at EMEA® in Turkey, UAE, France, Germany, Spain, and many other countries, including Zagreb, Croatia in 2012, 2013 & 2016!
    · Launched hundreds of teams ranging across various industries such as Financial Services, Telecom, Pharmaceuticals, Defense, Broadcasting
    · 15 years of hands-on Engineering expertise including software engineering, electrical engineering, mechanical engineering and robotics/automation
    · Telecom apprentice graduate with military (non-commissioned officer) background
    · Dipl.-Ing. (FH) Master Engineering Degree in Mechatronics

    Masterclass Leader Karlheinz "Karl" Muenchow PMP, CSP | Founder & CEO @ XoJom Group, 5 X PMI Global Congress Speaker of the Year 2012-2016

  • SESSION 1 BUSINESS
    09:00 - 09:45 Dvorana Tomislav 2

    BALANCED AGILITY AND RETURN ON INVESTMENT
    Your challenges captured and your goals and objectives revisited.

    What?
    Executive level overview on the latest developments and trends related to business agility in your field.

    Details?
    From business operations and project execution to strategic planning, from IT to Biotech – agile is changing every sector in every industry. Managing today’s Creative Economy projects with Industrial Age methods (such as Waterfall) is challenging.
    Let’s deliver higher value sooner, reduce the costs of delays, and unlock the agility your business needs to innovate and lead. We’ll focus on agile variations that balance predictability and agility to meet your business objectives going beyond the extremes of “Happy Agile Teams” on one side and “Control by Gantt-Charts” as the other.

    Topics?
    1. Your business in the Industrial Age vs. today’s Creative Economy. What changed?
    2. Your goals and objectives of agile transformation revisited. Why are we doing this?
    3. How to deliver value faster and more effectively by optimizing your project’s ROI
    4. Discover cost-effective solutions that delight your customers
    5. Form realistic estimates that are based on actual value production velocity
    6. Optimize value-streams that balance agility and predictability with precision
    7. Enabling innovation without losing control

    Masterclass Leader Karlheinz "Karl" Muenchow PMP, CSP | Founder & CEO @ XoJom Group, 5 X PMI Global Congress Speaker of the Year 2012-2016

  • SESSION 2 VALUE
    09:45 - 11:45 (coffee-break in the middle) Hall Tomislav 2

    VALUE MANAGEMENT WITH AHP (ANALYTIC HIERARCHY PROCESS)
    From emotions to math: Ranking by value and making decisions.

    What?
    Defining Value and a solid Value Management process using AHP to rank backlogs.

    Details?
    Organizations know the cost of everything and the value of nothing. If you want to deliver the highest value to your customer as quickly as possible, you must be able to quantify value. Together, we will define your very own value management system using a solid mathematical foundation based on Analytic Hierarchy Process to go beyond emotions and scorecards.

    Topics?
    1. Ranking capabilities to deliver the highest value
    2. Ranking by financial and strategic parameters
    3. Introduction to the Analytic Hierarchy Process (AHP)
    4. Removing emotions from value ranking
    5. Deductive vs. Systems analysis
    6. Making non-tangible parameters tangible
    7. Defining value objectives
    8. Combining objective and subjective parameters when ranking
    9. Defining criteria
    10. Defining alternatives

    Masterclass Leader Karlheinz "Karl" Muenchow PMP, CSP | Founder & CEO @ XoJom Group, 5 X PMI Global Congress Speaker of the Year 2012-2016

  • Jutarnja pauza Kava i „Networking“
    10:30 - 11:00 Prostor ispred velike dvorane Tomislav
  • SESSION 3 VALUE STREAMS
    11:00 - 12:30 Dvorana Tomislav 2

    VALUE STREAM TEAMS AND INNOVATION
    Your value streams identified and optimized.

    What?
    Your value streams and current value stream efficiency.

    Details?
    Agile does not eliminate budgets, commitments, governance, stakeholder management, contract management, project management or product management. In fact, expertise in these areas is more important than ever. Value stream optimization and Lean Thinking are fundamental to your success.

    How efficient are you today? Let’s find out.

    Topics?
    1. Assessing your efficiency
    2. Quantifying your cost of delay
    3. Value streams vs. components: How to align teams to value streams
    4. Conway’s Law revisited
    5. Enabling innovation while staying in control

    Masterclass Leader Karlheinz "Karl" Muenchow PMP, CSP | Founder & CEO @ XoJom Group, 5 X PMI Global Congress Speaker of the Year 2012-2016

  • Ručak sa govornicima i sudionicima
    12:30 - 13:30 Buffet Ručak

    A great opportunity to engage in a casual chat with the speaker and your fellow delegates. Lunch will be served at the main hotel restaurant, providing a variety of specialties ranging from traditional Croatian food to best international cuisine.

    Location Restaurant Argante @ the Convention floor of Hotel Antunovic

  • SESSION 4 PRODUCTS
    13:30 - 15:00 Dvorana Tomislav 2

    FROM REQUIREMENT AND ROADMAPS TO BACKLOGS
    A solid rolling wave planning and product management process. End-to-end.

    What?
    Developing a solid Agile Product Management Process from Roadmaps to Backlogs.

    Details?
    A value-ranked backlog that expresses your customer’s needs and business objectives. Value creation is conditional upon the creation of optimal backlogs. Scrum assumes that the optimal, ranked backlog exists complete with costs and value metrics attached to all items. How do you create the optimal backlog? This segment tackles this challenge head-on:

    Topics?
    1. Elaborate on Rolling Wave Planning
    • From customer needs to actionable backlogs: Roadmaps and backlogs in IT and beyond.
    • Progressive Elaboration and Backlog Grooming: Who will do what?
    • Iterative and Incremental: What is the difference?
    • Product Owner and Team Responsibilities
    • Scope vs. Time-boxed Rolling Wave Planning

    2. Identify the needs of your customers
    • Needs analysis
    • Personas
    • Elevator Statements

    3. Derive Capabilities
    • Discovery Process
    • Dependencies, Risks, and MVP
    • Story-maps

    4. Use Case Analysis
    • Introduction to use cases

    5. Release Planning (IT only)
    • Release Trains
    • Architectural Runway, Sprint 0, and Spikes
    • Spring Goals, Themes, and Epics

    6. Grooming the Product Backlog
    • What it means and the responsibility of team members in maintaining a great backlog.
    • Should you groom the Product Backlog or progressively elaborate the Rolling Wave Plan?

    7. Manage Quality
    • Defining the Quality Quadrant
    • Defining Quality Categories as part of Acceptance
    • Lean principle: Building quality in

    8. Explore Product Backlog Items (PBI’s)
    • Rightsizing (PBIs) and determining level of details
    • Definition of Done: Options and best practices
    • Engineering Excellence and Technical Debt
    • Set-based design and Concurrent Engineering: Best practices
    • Handling technical work and technical debt on the Product Backlog

    Masterclass Leader Karlheinz "Karl" Muenchow PMP, CSP | Founder & CEO @ XoJom Group, 5 X PMI Global Congress Speaker of the Year 2012-2016

  • Popodnevna pauza Kava i „Networking“
    15:00 - 15:30 Prostor ispred velike dvorane Tomislav
  • SESSION 5 PROJECTS
    15:30 - 16:00 Dvorana Tomislav 2

    PROJECTS: THE DYNAMIC VIEW OF VALUE DELIVERY
    Why Projects and Epics (or Stories) are two completely different things.

    What?
    The importance of project and program management in agile environments.

    Details?
    Based on the PMI SeminarsWorld© bestseller THE AGILE PMP, we will analyze the role of project management in agile environments and demonstrate the advantages of an PMO as agile enabler, trainer, and mentor.

    Topics?
    1. Project Management in Waterfall vs. Agile
    2. Importance of Project Management in Agile
    3. Roles and Responsibilities (Project vs. Product. vs Teams)
    4. PMO Lean-Agile Center of Excellence
    5. Scaling Agile: Program and Portfolio Management.
    6. Looking forward: Holacracy and Teal.

    Masterclass Leader Karlheinz "Karl" Muenchow PMP, CSP | Founder & CEO @ XoJom Group, 5 X PMI Global Congress Speaker of the Year 2012-2016

  • SESSION 6 COST
    15:30 - 16:00 Dvorana Tomislav 2

    PROJECTIONS: VELOCITY + MCS (MONTE CARLO SIMULATION)
    How long will it take? How much will it cost? Answered.

    What?
    Combine velocity and Monte Carlo Simulation to create better forecasts.

    Details?
    Have the teams convinced you that no commitment beyond the next iteration is possible? If so, how do you meet business expectations relying g on “When are you done?” and “How much will it cost?”. In this segment, you will learn how teams estimate rolling wave plans to answer these questions. We will use the Month Carlo method to create forecasts which are based on actual productivity (not wishful thinking).

    Topics?
    1. Estimation: Relative vs. absolute
    2. Wideband - Delphi explained
    3. Mike Cohn’s Planning Poker: Relative Estimation using a modified Fibonacci sequence
    4. Calibrating your team in 6 Steps: Do it once, do it right
    5. Burn-up charts and the cone of uncertainty
    6. Monte-Carlo analysis
    7. Answering “when are you done?” and “how much will it cost?”

    Masterclass Leader Karlheinz "Karl" Muenchow PMP, CSP | Founder & CEO @ XoJom Group, 5 X PMI Global Congress Speaker of the Year 2012-2016

  • Završetak THE AGILE PMP Seminara
    17:00 Dvorana Tomislav 2

    Zatvaranje i dodjela certifikata sudionicima

    Vidimo se ponovno sljedeće godine!

Uvaženi „key-note“ prezenteri

Martina Dalić
Potpredsjednica Vlade | Ministrica Gospodarstva | Republika Hrvatska
Prof. Velimir Srića, PhD
University Professor | Management & IT Consultant | President @ ELITE
Jasna Štrajher
BPM Expert | CEO @ SAVVY Business Engineering
Prof. Leo Mršić, PhD
CEO @ IN2Data | University Professor | Author & Speaker
Karl Muenchow PMP, CSP
Founder & CEO @ XoJom Group | 5 X PMI Global Congress Speaker of the Year 2012-2016
Prof. Slavko Vidović, PhD
Founder & CEO @ Infodom | University Professor | ICT Expert
Boris Žitnik
Founder & CEO @ OMNIAconsult
Frank Dupker
VP Sales EMEA @ Flowmon Networks

Voditelj Seminara

Karl Muenchow, PMP, CSP
Founder & CEO @ XoJom Group | 5 X PMI Global Congress Speaker of the Year 2012-2016

Govornici

Denis Stanarević
Technology Services Consulting Director @ Hewlett Packard Enterprise
Anka Đurić
Analysis and Business Process Improvement Director, City of Zagreb
Marko Štajcer
Director of Innovation & Development @ Poslovna Inteligencija
Roko Roić
Principal Consultant @ KING-ICT | Founder @ Backlog | Book Author & Speaker
Trpimir Kvesić
Founder & CEO @ In Sky Solutions
Alan Mirko Poldrugač
PMO Advocate, EPMO Director @ Raiffeisen BANK Croatia RBA
Dominik Rojkovic
Founder & CTO @ InSky Solutions
Mario Marić
Business Development Manager @ Combis
Milan Listeš
BI Department Manager @ Adacta
Igor Kaluđer
COO @ IN2DATA
Goran Mrvoš
Managing Director @ InfoSit
Josip Dulj
Head of Core & Cloud @ Ericsson
Davor Gašparac
Head of Group Org Division @ Erste Group Bank AG Austria
Petar Zecević
CTO @ SV Group | Book Author & Speaker
Josip Penavić
Consultin Director @ Adacta Zagreb d.o.o.
Tomislav Kosanović
Development Director at T-Hrvatski Telekom
Krešo Žmak
Program Manager @ Infobip
Dario Cvitesic
BDM @ InSky Solutions
Leon Šagovac
President of the Board @ GDI
Denis Dunat
Consulting Director @ SAP
Nenad Marjanović, PMP
PMO Director CEEI @ HPE
Duško Vukmanović, PhD
Principle Consultant @ Oracle
Goran Kalanj
Managing Director @ Serengeti
Ivan Matejašić
Managing Director @ Spin
Nenad Bestvina
Project Director @ Spin
Dragan Mijić
PMO Director @ Mtel
Davor Vidović
Sales Director SEE @ Nutanix

Tomislav Anadolac, MBA, PMP
Program Manager @ Feedback
Krešimir Župan
BPM Expert @ Feedback
Sendi Radić
COO & Board Member @ King-ICT
Miroslav Mađarić
Innovation Consultant | Speaker

Dominik Rojković
Founder & CTO @ InSky Solutions
Dario Cvitešić
Business Development Manager @ InSky Solutions

JUMP IT FORUM SPONZORI

Želite biti Sponzor?

Medijski Pokrovitelji

Institucionalni Partneri

Konferencijski Partneri

Ulaznice Za individualne sudionike

SAMO KONFERENCIJA
(11. TRAVANJ)

€195 pojedinačno

  • Cijena u kunama: 1,495
  • Sve cijene su bruto

SAMO SEMINAR
(12. TRAVANJ)

€395 pojedinačno

  • Cijena u kunama: 2,995
  • Sve cijene su bruto

Prijava sudjelovanja



Preferirate poslati registraciju putem PDF dokumenta?

Forum FAQs

Cjelina je obično veća nego suma njenih dijelova :)
Aristotl

Dakako mogli smo organizirati 4 zasebne konferencije u 4 različita termina. Međutim, vi tada ne biste imali priliku za „networking“ sa 4 puta više ljudi i ne biste mogli šetati s jedne konferencije na drugu, birajući sa „menija“ koje prezentacije želite slušati.

Svaka od 4 konferencije počinje i završava „key-note“ predavanjem, između kojih slijedi 8 korporativnih prezentacija. Svaki govornik ima na raspolaganju 20-25 minuta za izlaganje, a nakon toga slijedi Q&A sesija u trajanju od 5-10 minuta. Sveukupno, na programu foruma je ukupno 40 prezentacija.

Da! Međutim zamolit ćemo vas da odaberete jednu od 4 konferencija kao glavni event. Naravno, nakon registracije moći ćete slušati bilo koje predavanje na bilo kojoj od 4 konferencije.

Da, samo nam pošaljite mail na info@jumpitforum.com

Nema službenog jezika foruma. Dakako, gosti iz inozemstva govorit će na engleskom. Što se tiče govornika iz Hrvatske, neki od njih preferiraju nastupati na engleskom, drugi pak imaju bolji odnos s publikom kada govore svojim materinjim jezikom.

Ruku na srce, mi ne vjerujemo u „dress-code“. Cilj je da se na konferenciji dobro osjećate, skupa s ljudima oko vas. Ako je vaš stil odijelo i kravata – sjajno! Ako se pak bolje osjećate u trapericama i „t-shirtu“ – dobro nam došli!

Ako vas je preko 5, pustite nam kratki mail na register@jumpitforum.com

Nakon potvrde vaše registracije, poslat ćemo vam račun, sa podacima vaše tvrtke. Nakon toga vaša će tvrtka uplatiti kotizaciju za vaše sudjelovanje. Uplaćena kotizacija osnovni je uvjet za sudjelovanje na forumu.

Ne procesuiramo debitne/kreditne kartice. Standardni bankovni transfer je jedini način da uplatite kotizaciju.

Ne, mi ne prodajemo podatke o sudionicima trećim licima (sponzori ne zamjerite!). Svako neovlašteno distribuiranje osobnih podataka je protuzakonito. Dakako, mi čuvamo vaše podatke u našem sustavu, kako bismo vas obavijestili o sljedećoj iteraciji JUMP IT Foruma 2018, a vama ostavljamo da odlučite s kom ćete razmijeniti kontakte tijekom foruma.

Direktori Foruma

Goran Krstulović
Managing Director @ KTC International | JUMP IT FORUM Director - Conference Production & Speaking Engagements
Domagoj Vidas
Founder & Managing Partner @ SMM Communication Management | JUMP IT FORUM Director - Public Relations, Media & Sponsorship

JUMP IT FORUM Lokacija

Hotel i Kongresni Centar Antunović

Zagrebačka av. 100A,

10090 Zagreb, Hrvatska

+385 (0) 1 2041 121

www.hotelantunovic.com

Najnovije Vijesti

PMI Udruga Hrvatska partner JUMP IT FORUMA

Zadovoljstvo nam je najaviti da je naš dugogodišnji partner PMI Udruga Hrvatska od danas i službeno partner JUMP IT Foruma, a članovima Udruge osiguran je i specijalni popust na kotizaciju.

Opširnije
Lansirali smo web-stranicu JUMP IT FORUMA!

Web Foruma je „live“ i od danas nas možete kontaktirati za sve eventualne dodatne informacije, te prijavite svoje sudjelovanje online!

© 2016 KTC International